  • Data: 2010-12-22 09:28:10
    Temat: Re: 19gr/min prepaid
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Niekoniecznie. Wygrywają na tym ci ze zbioru 5-15% dopasowanych.

    Niekoniecznie - czasami na pakietach nie wygra żaden user :-P.

    Przykład (wyciąłem ceny netto).

    http://media1.gaduair.pl/pdf/Cennik_GaduAIR_VOIP.pdf

    Krajowe połączenia lokalne i międzymiastowe 0,05 zł

    Polska 120
    Pakiet 120 minut do wykorzystania na połączenia na polskie numery
    stacjonarne 6,00 zł

    czyli wychodzi 0,05 zł/min.

    Polska i świat 90
    Pakiet 90 minut do wykorzystania na połączenia na polskie i
    zagraniczne numery stacjonarne w wybranych krajach (...)
    7,00 zł

    czyli 0,077...zł/min. Do 6.10 pakiet ten obejmował _wyłącznie_ kraje
    5-groszowe :-). 7.10 niektóre z nich podrożały, ale jeżeli ktoś dzwoni
    wyłącznie lub prawie wyłącznie tam, gdzie nadal jest stawka 5 gr/min ni
    czorta się to nie może opłacać :-).

    > Hmmm... Ja do niedawna myślałem, że wiem, do czego służy excel. Do

    Dziwi mnie Twoja do niedawna pewność :-). Excel potrafi bardzo wiele
    (choć ma też wiele niedoróbek czy zwyczajnych idiotyzmów).

    > momentu, jak nie zobaczyłem paru arkuszy u opów :-) Oczywiście dane
    > są zasysane z hurtowni, natomiast później...

    Z jakiej hurtowni? Z systemu bilingowego?

    > Majstersztyk :-)

    Nie wiedzieli, że się nie da ;-)?

    A tak BTW - może wiesz kim są inżynierowie taryfowi z wykształcenia:
    matematykami, informatykami, ekonomistami, inżynierami od
    telekomunikacji? Bo chyba nie marketoidami od jogurtów i kostek do kibli?

    Przemek