  • Data: 2010-04-16 00:11:09
    Temat: Re: 120 Alf 159 dla Policji
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 23:36:14 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A raczej nic by jej to nie zaszkodziło, może wręcz przeciwnie.
    > Jestem dziwnie spokojny, że na torze ta Alfa nie poradzi sobie ani z Focusem
    > RS, ani z Megane Sport.

    Porównywanie z takimi wersjami seryjnej 159 nie ma sensu. Niestety przez
    "kryzys" nie trafiła do produkcji 159 GTA z V8 od Maserati/8C, która by te
    auta wciągnęła nosem.

    > Uwziąłem się na wyrzucanie publicznej kasy wg widzimisie panów polucjantów.

    Gdyby wybrali mniejsze samochody, to by się zapewne znaleźli wyśmiewający
    taką decyzję. Niestety Policja jak się nie obróci, to ma d.. z przodu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl