  • Data: 2010-11-24 20:09:11
    Temat: Re: 11-te nie znajduj
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Nov 2010 21:03:21 +0100, TGor napisał(a):

    > to tylko łaskawość znalazcy

    > tylko w sumie nikt o nim nie wie, oprócz ciebie - zacytuj przepis
    > nakazujący poszukiwanie właściciela za pomoca ogłoszeń...

    Nigdzie nie napisałem, że muszą to być koniecznie ogłoszenia. A odpowiedni
    paragraf był już w tym wątku i podał go Liwiusz:

    kodeks wykroczeń
    art. 125
    Kto w ciągu dwóch tygodni od dnia znalezienia cudzej rzeczy albo
    przybłąkania się cudzego zwierzęcia nie zawiadomi o tym organu Policji
    lub innego organu państwowego albo w inny właściwy sposób nie poszukuje
    posiadacza, podlega karze grzywny do 500 złotych albo karze nagany.

    --
    GLaF