  • Data: 2010-01-15 23:19:54
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 22:17:47 +0100, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Ekhem - a co to ma do rzeczy? Mowa była o komforcie, wygodzie itd.
    > Przyjemność z kręcenia silna do 8krpm nie mieści się w tej definicji.
    > Ubolewam, że żonkowy pojazd ma odcięcie przy 7500rpm.

    W warunkach jazdy miejskiej - a to było w poście do którego się odniosłem -
    szlifierką też można jechać cicho, sprawnie i komfortowo.

    > Słucham? 70-90%maks momentu przy 3000rpm? Przykład poproszę. Oczywiście
    > poproszę o moc przy tych obrotach - z lita pojemności, no może być
    > z 1.1.

    Znajdz sobie dowolny wykres k20a, albo f20c - silniki Hondy.

    > Widzisz, niezależnie od mojej prywatnej opinii na temat WG, jednak nie
    > mogę zgodzić się z taką argumentacją, która niestety ma podstawy jedynie
    > emocjonalne, a nie merytoryczne.

    Rozumiem, że światopogląd "francuskie* diesele są najlepsze na świecie"
    od dziś jest jedynym obowiązującym ? Bo tak wychodzi z merytorycznej
    argumentacji.

    * niepotrzebne skreślić.

    "Wenus chce aby jej drobne przestępstwa pozostały w ukryciu. Tybullus"