  • Data: 2010-01-16 02:59:26
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel wrote:

    > Masz Ferrarri? Ktoś tu oprócz Przemka ma? Bo Przemek, nie wiem czy
    > wiesz, na codzień dieslem jeździ.
    > Oprócz tego - słyszałeś kiedykolwiek takie 2.7HDi pracujące? Z pewnościa
    > jest to milszy odgłos niż szlifierki przy 7000 obrotów.

    Nie słyszałem żadnego diesla który by się jakkolwiek zbliżył brzmieniem
    do mojej prostej benzynowej V-ki. Te lepsze po prostu nie irytują, te
    gorsze powyżej 3000 rpm brzmią, jakby się miały rozlecieć. To ma być ten
    rewelacyjny komfort akustyczny?

    Po za tym nie wiem dlaczego uparłeś się żeby porównywać jakieś małe,
    wysilone silniki benzynowe z największymi i najdroższymi dieslami. Nic
    pomiędzy nie zauważasz?

    --
    cokolwiek