  • Data: 2010-01-15 23:54:47
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15.01.2010 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Nie, należę do osób które się brzydzą wyciem silników które muszą być
    > wkręcane na 5-7 tysięcy obrotów żeby w ogóle jakoś ruszyć z miejsca.

    Waldek albo pieprzysz jak potłuczony albo nie jechałęś porządnie
    wygłuszonym autem. Taki przykład - IS 200 z paczką od TTE (200 KM).
    Silnik kręci się do 6 kRPM. Jezdzac tym autem wiedzialem ze trzeba
    zmienic bieg na wyzszy gdy miałem 5,5 kRPM - wtedy słychac było lekki
    szmer. Radio nie grało do oporu, w aucie siedziały 4 osoby i miały
    podobne wrażenia.

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net