eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody100KM z 1LRe: 100KM z 1L
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "xs" <x...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 100KM z 1L
    Date: Fri, 15 Jan 2010 14:48:38 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <hipv85$2qo$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f...@q...googlegroups.com>
    <hip8us$9g9$1@news.onet.pl>
    <4...@2...googlegroups.com>
    <hipcsh$otb$3@node1.news.atman.pl> <hipe3q$odj$1@news.onet.pl>
    <hiphhf$kbf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1263566918 2904 172.20.26.236 (15 Jan 2010 14:48:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Jan 2010 14:48:38 +0000 (UTC)
    X-User: xsystoff
    X-Forwarded-For: 62.69.219.31
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2247331
    [ ukryj nagłówki ]

    KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał(a):

    > Fani elastycznosci i piewcy rownego momentu w szerokim zakresie
    > moga po prostu trzymac sie z daleka od takich aut i powstrzymac sie od
    > przypinania latki onanistow innym.

    Ale nie zawsze wiertarka oznacza brak elastycznosci. Moj silnik kreci sie do
    8 tys rpm, ale miedzy 2500-6500 rpm ma >90% maks momentu. Do tego dodac wage
    <800kg i mamy auto ktore przyspiesza juz z dolu tak jak wiekszosc zwyklych
    cywilnych aut, a na gorze ma takie jebniecie, ze az sie czlowiek sam usmiecha
    do siebie. To tak jakby porownac 1.8 75HP z Golfa III do 1.8 z ITR`a (192HP).
    ITR te 75HP to osiaga pewnie w okolicach 3 tys rpm, a golf pod 6 tys i chyba
    nie musze mowic co przyspiesza lepiej z nizszych obrotow ;) Ale wrazenie
    mulowatosci bierze sie z tego, ze wiertarki maja tak fenomenalnie mocna gore,
    ze dol wydaje sie byc slaby nawet jak jest na poziomie "normalnych aut". Jak
    sie przesiade ze swojego auta na diesla to dopiero jest katastrofa, ponizej
    1900 rpm jest dramat, pozniej chwile do 4 tys idzie jako tak i trzeba
    zmieniac bieg.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: