eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody100KM z 1LRe: 100KM z 1L
  • Data: 2010-01-15 18:47:06
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    KJ Siła Słów pisze:
    > Mario pisze:
    >
    >>> Moc duza, moment tragicznie maly.
    >>
    >> właśnie :-)
    >> Ja się tylko zastanawiam, co ma na celu onanizm pod tytułem "tysiąc
    >> koni z litra"?
    >
    > Duzo mocy z malej pojemnosci robi sie po to zeby miec w miare lekkie
    > auto (czy inny pojazd).
    > A w nim duzo mocy.
    > ;-)
    >
    > To sa auta dla fanow czestego mieszania patykiem od biegow.
    >
    > Fani elastycznosci i piewcy rownego momentu w szerokim zakresie
    > moga po prostu trzymac sie z daleka od takich aut i powstrzymac sie od
    > przypinania latki onanistow innym.

    Oj nie nie...
    W Hondach masz zmienne fazy rozrządu (i chyba też zmienną długość
    dolotu) i dzięki temu można zrobić silnik który będzie miał w dolnym
    zakresie obrotów cechy takie jak w zwykłych silnikach (niskie wałki i
    długi dolot), natomiast przy dociśnięciu gazu przełączy się w tryb
    wysokoobrotowy (ostre wałki i krótki dolot) i rozkręci spokojnie do
    8000rpm nadal zachowując optymalne warunki napełniania cylindrów.

    W efekcie końcowym można mieć silnik o naprawdę doskonałej
    charakterystyce, przy tym ekonomiczny, cichy przy niskich obrotach itp.
    Wadą jest skomplikowana budowa i diagnostyka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: