eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody100KM z 1LRe: 100KM z 1L
  • Data: 2010-01-15 17:12:22
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    xs <x...@N...gazeta.pl> napisał(a)
    > KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał(a):
    >
    >> Fani elastycznosci i piewcy rownego momentu w szerokim zakresie
    >> moga po prostu trzymac sie z daleka od takich aut i powstrzymac sie od
    >> przypinania latki onanistow innym.
    >
    > Ale nie zawsze wiertarka oznacza brak elastycznosci. Moj silnik kreci sie do
    > 8 tys rpm, ale miedzy 2500-6500 rpm ma >90% maks momentu. Do tego dodac wage
    ><800kg i mamy auto ktore przyspiesza juz z dolu tak jak wiekszosc zwyklych
    > cywilnych aut, a na gorze ma takie jebniecie, ze az sie czlowiek sam usmiecha
    > do siebie. To tak jakby porownac 1.8 75HP z Golfa III do 1.8 z ITR`a (192HP).
    > ITR te 75HP to osiaga pewnie w okolicach 3 tys rpm, a golf pod 6 tys i chyba
    > nie musze mowic co przyspiesza lepiej z nizszych obrotow ;) Ale wrazenie
    > mulowatosci bierze sie z tego, ze wiertarki maja tak fenomenalnie mocna gore,
    > ze dol wydaje sie byc slaby nawet jak jest na poziomie "normalnych aut". Jak
    > sie przesiade ze swojego auta na diesla to dopiero jest katastrofa, ponizej
    > 1900 rpm jest dramat, pozniej chwile do 4 tys idzie jako tak i trzeba
    > zmieniac bieg.
    >

    Jeżdżę na codzień Civikiem Type-R 200KM z 2l.
    Dodam tylko, że jak się chce, to można jeździć bez zmieniania biegów
    takim samochodem. Zakres użytecznych obrotów to 2500-8000 obrotów.

    --
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: