  • 221. Data: 2014-12-21 00:17:24
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-20 11:05, re wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"

    > W jednym przypadku pijaka na ilu przypadków dojechania?
    > ---
    > Jakiego pijaka ?! PIJANEGO ośle.

    Co za roznica? Istotne i dla niektorych niewygodne pytanie "na ile"
    pozostaje w mocy.

    --
    mk4

  • 222. Data: 2014-12-21 00:19:37
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Raczej co sądzi o tym wypadku gazeta.pl i jej redaktorzy...

    Cos podejrzewalem ale nie to, ze Sokolowski i ten drugi to z gazety ?
    Ja wiem, ze z braku argumentow chcialbys przestawic dyskusje na inne tory,
    dlatego myslalem, ze wspomnisz cos o niezawislych sądach.
    Strasznie sie pograzyles, nie odczuwasz jeszcze wstydu :)?

    > Po prostu wymieniamy poglądy.

    Oczywiscie, tylko twoje poglady sa delitanie mowiac oderwane od
    rzeczywistosci :)
    Biedny bys byl jako kierowca takiego ambulansu ale biedny tez gdyby cie taki
    ambulans trafil bo z pokora przyjalbys wine na siebie co jest wprost nie do
    uwierzenia.
    Nie musisz odpowidac, przeciez ciebie nikt nie trafi bo ty jasnowidz jestes
    :)

> [...]
    > ma prawo nie stosować się do przepisów drogowych - nie wiem co
    > tu jest niejasnego, takie są fakty. Różnimy się co do interpretacji tego
    > co znaczy "zachować ostrożność" - i można to rozumieć różnie...
    > Na przykład tak, że policjant zapierdalający 120km/h powinien
    > trzymać się drogi, nie powinien jechać po chodniku, ścinać zakrętów
    > czy też wjeżdzać w tłum ludzi czekających na autobus na przystanku.
    >
    > Moim zdaniem jednak NIE MOŻNA wymagać od niego takiej samej
    > "ostrożności" jakiej wymaga się od kierowcy normalnego pojazdu.

    Wrecz przeciwnie, musi "myslec za siebie i za innych" tak jak powiedzial ten
    gosc z ITD, zapamietaj to sobie raz na zawsze.
    Chociaz dla ciebie, jak wyzej wspomnialem to i tak nie mialoby znaczenia.
    Zabawne ale i jakie głupie :)

  • 223. Data: 2014-12-21 00:23:24
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Spodziewałeś się czego? Że nie będę za Ciebie odwalał roboty?

    Myslalem, ze wiesz co gdzie piszesz i nie sadzilem, ze kopiuj-wklej to dla
    ciebie odwalanie ciezkiej roboty ?
    No coz, stracilem jednak nadzieje. Trudno.

  • 224. Data: 2014-12-21 00:27:34
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-20 16:44, re wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"

    > Zastanów się jaka jest droga hamowania przy prędkości np. 100km/h
    > i potem przelicz sobie ile sekund potrzeba na zahamowanie i ile kroków
    > w tym czasie jesteś w stanie zrobić jako pieszy i sam się punkniesz.
    > ---
    > 100km/h na przejściu ? To trzeba być upośledzonym umysłowo a nie
    > uprzywilejowanym.

    Swiety sie odezwal. W miescie czesto sie kolo 100 leci - zwlaszcza jak
    jezdnia ma dwa albo trzy pasy wjednym kierunku. A tu sie swiety gniew
    podnosi. I bynajmniej nie jest to zadne szalenstwo bo tyle po prostu
    jedzie wiekszosc pojazdow. Powiem wiecej - ci kierowcy sie nie spiesza -
    oni sobie spokojnie jada.
    No ale tu zaraz jakis nawiedzony moralizator bedzie snul swoje urojenia
    o powiazaniu predkosci 100 km/h z uposledzeniem umyslowym. Rzeczywiscie
    trzeba byc uposledzonym zeby takie dyrdymaly pisac.

    --
    mk4

  • 225. Data: 2014-12-21 00:32:31
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-20 20:05, Pszemol wrote:
    > "re" <r...@r...invalid> wrote in message

    > Trzeba być upośledzonym umysłowo aby sądzić, że karetka lub policja
    > czy inny uprzywilejowany pojazd będzie zwalniał do 40km/h przed
    > każdym przejściem dla pieszych w miescie, gdzie pasy są co 100-200
    > metrów - nigdzie by w ten sposób nie dojechał.
    > Na dodatek ten pieszy przechodził nie na pasach tylko obok pasów,
    > w nocy - znając polskie warunki, ubrany był na czarno bo taka moda.

    Haha - a tu kamyczek do opracowywanych przepisow. Jak pisalem kiedys -
    zlikwidujmy jakies 70% przejsc a wtedy na tych co zostana moga
    obowiazywac nowe przepisy.
    Inaczej jazda tak, ze co 100-200 metrow trzeba sie zatrzymywac bo jest
    przejscie i byc moze jakis pojedynczy czlowiek chce przejsc jest bez
    sensu. Nie tylko pojazd uprzywilejowany ale i kazdy inny daleko nie
    zajedzie.

    --
    mk4

  • 226. Data: 2014-12-21 00:33:14
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Widze ze dalej uprawiasz swoja propagande. Ale teraz to juz sam siebie
    > przechodzisz. No mozna miec slabszy dzien ale zeby takie glupoty prawic to
    > juz ciezko podciagnac pod chwilowa niedyspozycje.

    Propagande czego ?
    Zanim nieudolnie zaczniesz odnosic sie ad personam to moze najpierw troszke
    merytoryki bo z tym jakos kiepsko u ciebie.

  • 227. Data: 2014-12-21 00:34:59
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 grudnia 2014 23:45:56 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > No widzisz... czyli musisz ruszyć wyobraźnię i wymyślić coś lepszego.
    > To, że jeden przykład interwencji jaki sobie wymyśliłeś nie jest dobry
    > nie znaczy że nie istnieje potrzeba uprzywilejowania pojazdów Policji.
    > Wierzę w Ciebie i Twój IQ - na pewno wymyślisz coś więcej... ;-)

    Taki tym interwencji to typowa praca policji. Oni mają wykrywać zagrożenia zanim
    nastąpią. Do takiej pracy uprzywilejowanie w ruchu drogowym nie jest potrzebne. Może
    Ty wymyślisz historyjkę pokazującą że jazda na sygnale w przypadku policji ma sens.

  • 228. Data: 2014-12-21 00:37:34
    Od: "Jankol" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze raz:
    > " Zachowując szczególną ostrożność może nie stosować się do przepisów o
    > ruchu pojazdów, zatrzymaniu i postoju oraz do znaków i sygnałów drogowych"
    > Tam sa 3 słowa klucze: Zachowując szczególną ostrożność. To jak twoim
    > zdaniem, musi uwazac na innych czy nie ?:)

    To jak twoim zdaniem, z jaką prędkością ma jechać policyjny pojazd uprzywilejowany ??
    W sytuacji :
    1. teren zabudowany, oświetlenie uliczne słabe.
    2. godzina 02:00 (noc)
    3. pogoda i widoczność doskonała (jezdnia sucha, itd.)
    4. pojazd policyjny jedzie do wypadku, gdzie są ranni i zabici,
    karetki pogotowia jeszcze nie ma na miejscu wypadku.
    5. możliwość znalezienia się na jezdni niepełnosprawnego oznakowanego
    (głuchy, ślepy, żwawy, dość szybko chodzący)

  • 229. Data: 2014-12-21 00:39:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    ps.com...

    [...]
    > Może Ty wymyślisz historyjkę pokazującą że jazda
    > na sygnale w przypadku policji ma sens.

    Weź daj sobie jeszcze jedną szansę - pomyśl chwilę dłużej,
    może jednak wymyślisz choć jedną samemu?

    Mi takie historyjki wpadły do głowy 2 lub 3 w ciagu jednej minuty...
    Nawet je tutaj przytoczyłem.

  • 230. Data: 2014-12-21 00:39:37
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-20 16:46, re wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"

    > Ty lepiej skończ bronić pijaczków...
    > ---
    > Jakich "pijaczków" ? Może pierwszy raz w życiu facet się napił, młocie.

    O na pewno - jest na to jakies 0.01% szans albo i mniej. Ale to i tak
    jest za duzo, zebys nie bil piany. Wszak prawdopodobienstwo nie jest
    rowne 0. Tacy pieniacze jak ty widza tylko jeden przypadek - tak, moze
    ten jeden czlowiek by zyl gdyby jechali wolniej. Pytanie ilu innych by
    nie zylo gdyby to wolniej zastosowac w tych innych przypadkach. Pytanie
    ilu innych bedzie musialo umrzec jak sie wymusi takie a takie przepisy.
    No bo pieknie bedzie wygladalo, ze nie ma takich wypadkow. Ale to ze juz
    wiecej ludzi umrze bo pomoc dotarla za pozno to coz - kogo to obchodzi,
    prawda?

    --
    mk4