-
61. Data: 2011-06-23 19:38:13
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):
> W dniu 2011-06-23 17:33, kogutek pisze:
> > Andrzej Lawa<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisa�(a):
> >
> >> W dniu 23.06.2011 15:02, kogutek pisze:
> >>
> >>> Paliwo w dieslu nie zapala si� od gor�cego powietrza tylko od
�wiecy şa
> rowej.
> >>
> >> Weź ty si� moşe nie odzywaj na tematy, o których nie masz
najbledszego
> >> poj�cia.
> > Zapisz si� \do klubu ekspertów. Paru z tego tematu juş w nim jest.
> >
>
> Kogucia klasyka - rzuci� has�o, a prosz�cych o jakiekolwiek
uzasadnienie
> wys�a� na drzewo jako nieuków.
> Czasem aş mam wraşenie, şe pod nickiem "kogutek" ukrywa si� Jego
> �wi�tobliwo�� i Krynica Wiedzy Wszelakiej
im� Jaros�aw z Kaczy�skich.
>
Na razie nikt się nie pytał. A nawet jak by się spytał to co to niby mam być
darmowym korepetytorem. Mogli się uczyć.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
62. Data: 2011-06-23 19:48:03
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2011-06-23 19:22, kogutek pisze:
> Marcin \Kenickie\ Mydlak<e...@3...lp> napisał(a):
>
>> W dniu 2011-06-23 15:02, kogutek pisze:
>>> Paliwo w dieslu nie zapala si� od gor�cego powietrza tylko od
�wiecy şaro
>> wej.
>>> To şe pr�d do niej jest wy��czony to w czasie pracy jest
rozgrzana tak ja
>> k by
>>> by� w��czony.
>>>
>>
>> Chcesz by� m�drzejszy od Rudolfa Diesla? No gratulacje.
>>
> A`skąd. Daleko mi do niego. Do Ciebie też. Jak masz diesla to wykręć świece.
> Zabijesz sobie dziury po nich dębowymi kołkami. Jak nie potrzebne to
> niepotrzebne.
>
Dębowy kołek nie wytrzyma ciśnienia i tylko mi maskę zdemoluje.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
63. Data: 2011-06-23 19:49:01
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2011-06-23 19:25, kogutek pisze:
> zdan<z...@i...pl> napisał(a):
>
>> W dniu 2011-06-23 15:02, kogutek pisze:
>>> Paliwo w dieslu nie zapala się od gorącego powietrza tylko od świecy żarowej.
>>> To że prąd do niej jest wyłączony to w czasie pracy jest rozgrzana tak jak by
>>> był włączony.
>>
>> Dobrze, że wszystkie stare ciągniki rolnicze (np. C-330)
>> o tym nie wiedziały.
>>
>> PS. Tam nie dość, że świec żarowych nie było,
>> to prąd był potrzebny tylko do ich uruchomienia.
>>
>>
> Super. Wstaw sobie taki silnik. Kierownicę będziesz zdejmował do rozruchu. Te
> w fabrykach to jakieś głupie są. Świece niepotrzebne a zakładają. Normalnie
> głupki.
>
Świece są potrzebne. Do rozruchu w niższych temperaturach.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
64. Data: 2011-06-23 20:01:58
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):
> W dniu 2011-06-23 19:25, kogutek pisze:
> > zdan<z...@i...pl> napisa�(a):
> >
> >> W dniu 2011-06-23 15:02, kogutek pisze:
> >>> Paliwo w dieslu nie zapala si� od gor�cego powietrza tylko od
�wiecy şa
> rowej.
> >>> To şe pr�d do niej jest wy��czony to w czasie pracy
jest rozgrzana tak
> jak by
> >>> by� w��czony.
> >>
> >> Dobrze, şe wszystkie stare ci�gniki rolnicze (np. C-330)
> >> o tym nie wiedzia�y.
> >>
> >> PS. Tam nie do��, şe �wiec şarowych nie by�o,
> >> to pr�d by� potrzebny tylko do ich uruchomienia.
> >>
> >>
> > Super. Wstaw sobie taki silnik. Kierownic� b�dziesz
zdejmowa� do rozruchu.
> Te
> > w fabrykach to jakie� g�upie s�. �wiece
niepotrzebne a zak�adaj�. Norma
> lnie
> > g�upki.
> >
>
> �wiece s� potrzebne. Do rozruchu w nişszych temperaturach.
>
To ten ursus był lepszy bo jak piszesz nie miał świec. A też odpalał w niskich
temperaturach. To potrzebne czy niepotrzebne? Wygląda na to że producenci
silników w chuja robią klientów i wstawiają niepotrzebne elementy. Kombinuj dalej.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
65. Data: 2011-06-23 20:04:02
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):
> W dniu 2011-06-23 19:22, kogutek pisze:
> > Marcin \Kenickie\ Mydlak<e...@3...lp> napisa�(a):
> >
> >> W dniu 2011-06-23 15:02, kogutek pisze:
> >>> Paliwo w dieslu nie zapala si�� od gor��cego
powietrza tylk
> o od �wiecy ̟aro
> >> wej.
> >>> To ̟e pr��d do niej jest wy���czony
to w czasie
> pracy jest rozgrzana tak ja
> >> k by
> >>> by� w���czony.
> >>>
> >>
> >> Chcesz by�� m��drzejszy od Rudolfa Diesla? No
gratulacje.
> >>
> > A`sk�d. Daleko mi do niego. Do Ciebie teş. Jak masz diesla to
wykr�� �wi
> ece.
> > Zabijesz sobie dziury po nich d�bowymi ko�kami. Jak nie potrzebne
to
> > niepotrzebne.
> >
>
> D�bowy ko�ek nie wytrzyma ci�nienia i tylko mi
mask� zdemoluje.
>
To zaspawaj. Dorobienie zaślepek z gwintem będzie tańsze niż jedna świeca.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
66. Data: 2011-06-23 20:47:23
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2011-06-23 20:04, kogutek pisze:
>> D�bowy ko�ek nie wytrzyma ci�nienia i tylko mi
mask� zdemoluje.
>>
> To zaspawaj. Dorobienie zaślepek z gwintem będzie tańsze niż jedna świeca.
>
W starym dieslu to by przeszło. Mój pewnie nie odpali, ale to tylko
dlatego, że mu się elektronika zacznie buntować.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
67. Data: 2011-06-23 20:51:40
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Thu, 23 Jun 2011 17:32:37 +0000 (UTC), kogutek wrote:
>J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
>> >> A znasz taka turbine, ktora pracuje na 3000 C ? bo tyle mniej wiecej
>> >> ma plomien wodorowo-tlenowy.
>> >Nie słyszałem o takich. Prawdopodobnie jeszcze nie ma. Nie znaczy to że nigdy
>> >ich nie będzie. Są na razie takie co mają średnią temperaturę pracy 1600
>> Czyli bajania o takich sprawnosciach najlepiej troche odlozyc.
>> Bedzie 1l/100km .. jak sie doczekamy samochodow na ogniwa paliwowe.
>>
>>
>Te co mają średnią temperaturę pracy 1600 stopni mają sprawność w granicach
>80%. I to nie są bajania bo są i pracują.
A mozna prosic link do takowej ?
>Przy średniej temperaturze 3000
>stopni sprawność będzie jeszcze wyższa.
Ale prosilem - poczekajmy az choc prototyp bedzie sie krecil.
> A paliwo do ogniw paliwowych to w
>ramach cudu powstaje czy trzeba je wyprodukować?
Czym proponowales napedzac te turbiny - wodorem i tlenem ?
Ogniwu paliwowemu nic wiecej nie trzeba.
J.
-
68. Data: 2011-06-23 20:57:40
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2011-06-23 20:01, kogutek pisze:
> To ten ursus był lepszy bo jak piszesz nie miał świec. A też odpalał w niskich
> temperaturach. To potrzebne czy niepotrzebne? Wygląda na to że producenci
> silników w chuja robią klientów i wstawiają niepotrzebne elementy. Kombinuj dalej.
>
Odpalał, bo posiadał odprężnik. Przez to dość łatwo było nim zakręcić w
zimie.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
69. Data: 2011-06-23 21:03:48
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: zdan <z...@i...pl>
W dniu 2011-06-23 20:01, kogutek pisze:
> Marcin \Kenickie\ Mydlak<e...@3...lp> napisał(a):
>
>> W dniu 2011-06-23 19:25, kogutek pisze:
>>> zdan<z...@i...pl> napisa�(a):
>>>
>>>> W dniu 2011-06-23 15:02, kogutek pisze:
>>>>> Paliwo w dieslu nie zapala si� od gor�cego powietrza tylko od
�wiecy şa
>> rowej.
>>>>> To şe pr�d do niej jest wy��czony to w czasie pracy
jest rozgrzana tak
>> jak by
>>>>> by� w��czony.
>>>>
>>>> Dobrze, şe wszystkie stare ci�gniki rolnicze (np. C-330)
>>>> o tym nie wiedzia�y.
>>>>
>>>> PS. Tam nie do��, şe �wiec şarowych nie by�o,
>>>> to pr�d by� potrzebny tylko do ich uruchomienia.
>>>>
>>>>
>>> Super. Wstaw sobie taki silnik. Kierownic� b�dziesz
zdejmowa� do rozruchu.
>> Te
>>> w fabrykach to jakie� g�upie s�. �wiece
niepotrzebne a zak�adaj�. Norma
>> lnie
>>> g�upki.
>>>
>>
>> �wiece s� potrzebne. Do rozruchu w nişszych temperaturach.
>>
> To ten ursus był lepszy bo jak piszesz nie miał świec. A też odpalał w niskich
> temperaturach. To potrzebne czy niepotrzebne? Wygląda na to że producenci
> silników w chuja robią klientów i wstawiają niepotrzebne elementy. Kombinuj dalej.
Świece żarowe mają ułatwić rozruch silnika diesla w niskich
temperaturach.A jak powszechnie wiadomo ciągniki rolnicze służą do
orania śniegu, siania bałwanów itp.
--
Pozdrawiam
Piotr Zdankiewicz
-
70. Data: 2011-06-23 21:06:03
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Thu, 23 Jun 2011 12:32:28 +0000 (UTC), kogutek
<s...@W...gazeta.pl> wrote:
> Turbina gazowa. Ma spalanie wewnętrzne, ma. Że nie ma tłoków. A wszystko musi
> mieć tłoki. Nie musi. Sprawność wynika ze średniej temperatury źródła górnego
> i dolnego. Tyle ma fizyka na ten temat do powiedzenia. Resztę sprawdź sobie w
> wyszukiwarce.
Napęd fajny, tylko nie do samochodów, chyba że jako hybryda
szeregowa. No i w układach prostych wcale nie ma takiej wysokiej
sprawności, a odzyskanie ciepła ze spalin nie jest czymś, co się
łatwo miniaturyzyje (i to wszystko po to, by uzyskać jakieś 60%
sprawności -> układ parowo-gazowy).
Ale zejdźmy na ziemię. Układy parowo-gazowe pracują w
elektrowniach, a w samochodach [1], póki co, montuje się silniki
tłokowe lub/i elektryczne.
r.
[1] -- M1 Abrams nie jest samochodem, choć niewątpliwie jest
pojazdem.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.