  • 291. Data: 2011-06-26 23:26:01
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?

    > Ciężko nienawidzić, coś, co nie istnieje. Nienawidzę tłumoczenia zamiast
    > tłumaczenia - bo stąd się ten debilizm wziął.

    że co ze za dosłownie, ze było polskie słowo a przekalkowano inne
    no i co z tego?

    > tak, wiem, fura w skórze, kombi i dieslu, takie skutki obracania się w
    > niewłaściwym towarzystwie.

    masz jeszcze troszkę łatek do przylepienia? nie krępuj sie

    > Nie przejmuj się, czasem da się z tego wyjść na ludzi. Nie jest to łatwe,
    > ale się da. Wtedy będziesz mówił samochód kombi z dieslem i skórzaną
    > tapicerką oraz nafta lotnicza albo JET A albo tym podobne.

    to już "nafta lotnicza" a nie sama nafta się zrobiła? nigdy nie wątpiłem że
    sie potrafisz edukować
    JET A1 to nazwa handlowa wiec nie na miejscu.

    > http://portalwiedzy.onet.pl/tlumacz.html?qs=kerosene
    &tr=ang-auto&x=37&y=7

    nic z tego nie wynika

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Nafta

    "Stosowana jako paliwo lotnicze (pod nazwą "kerozyna" lub "nafta lotnicza")"
    to co chciałeś udowodnić?

  • 292. Data: 2011-06-26 23:35:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 23:26:01 +0200, pm napisał(a):

    > "Stosowana jako paliwo lotnicze (pod nazwą "kerozyna" lub "nafta lotnicza")"
    > to co chciałeś udowodnić?

    Zgrabne wycinanie niewygodnych cytatów już opanowałeś. Może język polski
    pójdzie równie gładko, nie poddawaj się.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 293. Data: 2011-06-27 09:55:03
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 Jun 2011 16:34:45 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > W sklepach papierniczych Trójmiasta zabrakło kredek. Pojutrze napisze o
    > tym Fakt. ;)

    Teraz jeszcze tylko występu karolka tutaj brakuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 294. Data: 2011-06-27 10:32:49
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Jun 2011 12:35:32 +0200, Filip KK napisał(a):

    > No to lekko byś się zdziwił. _Normalnie_ 12 litrów miasto, chyba że
    > wciskałem to palił 14-15. Nigdy nie spalił więcej jak 15 litrów.
    > Trasa 8-9 bez problemu. Nie wierzysz, nie musisz. :)

    Ale chodzilo o spalanie podczas jazdy, nie na parkingu.

    Trasa 12, miasto 15-16 to sa normalne wyniki dla krókiego Miśka Pajero I z
    tym silnikiem, a Pajero/Montero Sport jest ciezsze.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 295. Data: 2011-06-27 10:39:59
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Zgrabne wycinanie niewygodnych cytatów już opanowałeś.

    jestes moim miszczem w tej dziedzinie. ;-)

    >Może język polski pójdzie równie gładko, nie poddawaj się.

    jak zwykle, dużo jadu mał sensu.

  • 296. Data: 2011-06-27 12:00:28
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-24 14:05, kamil pisze:
> [...]
    ik-benzynowy-3.0-v6-177km

    0-v6-twardy-mieszczuch

    /pajero_30.php

    > Średnie z 9 w trasie i 15 w mieście właśnie w okolicy 12 litrów
    > wychodzi. Filipowi tyle w mieście pali.

    Nie. Mieszkam w trójmieście i miasto to nic innego jak KORKI. W korkach
    spalał 12 litrów, pedał gazu delikatnie muskany, tyle aby normalnie się
    poruszać w korku, jak inni. Dodam jeszcze, że to nie był 4x4, tylko RWD,
    4x4 spala 14-15 litrów w mieście.

  • 297. Data: 2011-06-27 12:00:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > LOL. Tyle to wciąga astra 1.4 jak się mocno depcze.

    Im mniejszy silnik, tym większe spalanie, przecież to jest logiczne, Ty
    lolu Ty.

  • 298. Data: 2011-06-27 12:04:44
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-25 12:06, Olo pisze:

    > nie pierdziel, bo mam teraz A6 2.6 V6 manual i pali mi 12 miasto, 9
    > trasa - jak miałeś takie wyniki w 3 litrowym automacie to chyba z żaglem.

    To kup sobie A6 z 3 litrową benzyną V6, będzie Ci palił dokładnie tyle
    samo a będziesz miał dużo większą moc.

    Poczytaj sobie linki, które wkleiłem w poprzednim poście. Jakimś cudem
    innym też spalał 12 litrów w mieście. Nie wiem czemu się tak dziwicie
    wszyscy... To przecież normalny wynik dla niezajeżdżonej 3 litrówki.

  • 299. Data: 2011-06-27 12:06:06
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-25 12:10, Olo pisze:

    > dodam tylko , że tak pali przy delikatnej jeździe, jak mu wcisnę to
    > 15-18 miasto, 12 trasa....

    3 litrowa benzyna w vałce w życiu Ci nie spali 18 litrów w mieście.
    Prędzej 2.5, tak jak napisałeś. 18 litrów to pali 4 litrowa benzyna w BMW.

  • 300. Data: 2011-06-27 12:07:18
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 27/06/2011 11:00, Filip KK wrote:

    > Im mniejszy silnik, tym większe spalanie, przecież to jest logiczne, Ty
    > lolu Ty.

    Dokładnie, dlatego 1.4TDi pali 30 litrów na setkę, a 6.2 HEMI V8
    zadowala się skromnymi 10 w miejskich korkach.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil