  • 301. Data: 2011-06-27 12:08:25
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Kiedyś się uśmiałem gdy usłyszałem, że Porsche 911 pali w cyklu
    > pozamiejskim ok 7,8l/100km a mój maluch palił wtedy z 6 na trasie a po
    > mieście z 10 litrów na 100km :) ale i tak osiągnięcia Filipa wydają się
    > lekko podkoloryzowane

    To teraz się uśmiej ponownie, BMW e34 2.5 TDS pali 4,5 litra przy 90km/h.

  • 302. Data: 2011-06-27 13:08:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-27, kamil <s...@s...com> wrote:

    > Dokładnie, dlatego 1.4TDi pali 30 litrów na setkę, a 6.2 HEMI V8
    > zadowala się skromnymi 10 w miejskich korkach.

    I z tego samego powodu TIRy tyle stoją na granicy: trzeba oclić paliwo,
    które zostało wyprodukowane w czasie przejazdu przez kraj.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 303. Data: 2011-06-27 13:08:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-27, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Im mniejszy silnik, tym większe spalanie, przecież to jest logiczne, Ty
    > lolu Ty.

    Nie myl absurdu z logiką.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 304. Data: 2011-06-27 14:39:43
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Filip KK"

    > To teraz się uśmiej ponownie, BMW e34 2.5 TDS pali 4,5 litra przy
    > 90km/h.

    Mhm...moja Vectra pali z wiatrem ,lekko z górki i włączony tempomat na 5
    biegu przy 90km/h tak ok 1,3 litra w/g chwilowego wskazania kompa, za to
    przy ruszaniu z pierwszego biegu pokazuje czasem i 25 litrów - tylko co
    to ma wspólnego z rzeczywistością? Faktyczne zużycie gdy więcej po
    mieście wynosi 6,9, gdy wiecej po trasie 6,2 - minimalne zużycie na
    jednolitej trasie 800km z czego 700 autostrady 5,4 litra (średnia
    przejazdu 104km/h)

  • 305. Data: 2011-06-27 14:45:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Przemysław,

    Monday, June 27, 2011, 2:39:43 PM, you wrote:

    > Mhm...moja Vectra pali z wiatrem ,lekko z górki i włączony tempomat na 5
    > biegu przy 90km/h tak ok 1,3 litra w/g chwilowego wskazania kompa, za to
    > przy ruszaniu z pierwszego biegu pokazuje czasem i 25 litrów - tylko co

    Tylko? Masz bardzo delikatną nogę. Mi się kończy zakres pomiaru (99.9)...

> [...]
    > mieście wynosi 6,9, gdy wiecej po trasie 6,2 - minimalne zużycie na
    > jednolitej trasie 800km z czego 700 autostrady 5,4 litra (średnia

    Średnia przejazdu przy 700km (z800) autostradą 104km/h? To Ty
    kapelusznik pełną gębą jesteś... Nic dziwnego, że tak mało Ci pali.

    Mi tam na autostradzie pali najwięcej :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 306. Data: 2011-06-27 14:53:31
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Średnia przejazdu przy 700km (z800) autostradą 104km/h? To Ty
    > kapelusznik pełną gębą jesteś... Nic dziwnego, że tak mało Ci pali.
    >
    > Mi tam na autostradzie pali najwięcej :(

    Ta...tyle, że w tych 100 z 800 jest przejazd od strony Oleśnicy przez
    cały Wrocław :) kilka postojów na siusiu i rozprostowanie nóg, ale masz
    rację, nie szaleję już za kierownicą 130-140 na autostradzie w
    zupełności mi wystarcza.

    Pozdrówki

  • 307. Data: 2011-06-27 15:05:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Przemysław,

    Monday, June 27, 2011, 2:53:31 PM, you wrote:

    > Ta...tyle, że w tych 100 z 800 jest przejazd od strony Oleśnicy przez
    > cały Wrocław :)

    Ostatnio jest trochę lepiej z przejazdem przez Wrocek...

    > kilka postojów na siusiu i rozprostowanie nóg,

    Jakbyś jechał szybciej, to postojów byłoby mniej ;P

    > ale masz rację, nie szaleję już za kierownicą 130-140 na
    > autostradzie w zupełności mi wystarcza.

    W Polsce to nie było, bo tyle A4 jeszcze nie mamy ;) Czyli tamowałeś
    ruch na niemieckiej autobahnie? Ty zły człowiek jesteś ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 308. Data: 2011-06-27 15:20:33
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Jarku, moja żona miała kaszlaka. Wiem, ile palił w trasie - trochę
    > mniej od Lanosa. W mieście - trochę więcej.

    Mojej seicento palił 10-12 litrów benzyny w mieście, czy to powód do
    tego aby twierdzić że seicento tyle pali?

  • 309. Data: 2011-06-27 15:52:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-27 10:32, Maciek pisze:

    > Ale chodzilo o spalanie podczas jazdy, nie na parkingu.
    >
    > Trasa 12, miasto 15-16 to sa normalne wyniki dla krókiego Miśka Pajero I z
    > tym silnikiem, a Pajero/Montero Sport jest ciezsze.

    Nie porównuj jakiegoś nieopływowego kwadrata z zupełnie innym silnikiem
    do opływowej budy z mocniejszym motorem.

  • 310. Data: 2011-06-27 15:53:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-06-2011 12:06, Filip KK pisze:
    .
    > 3 litrowa benzyna w vałce w życiu Ci nie spali 18 litrów w mieście.
    > Prędzej 2.5, tak jak napisałeś. 18 litrów to pali 4 litrowa benzyna w BMW.

    A dopiero co napisałeś że im mniejszy silnik tym więcej pali.

    Pozdrawiam
    Paweł