eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory?Re: 1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5...@n...onet.pl><4e65fd96$0$2445$6...@n...n
    eostrada.pl><j45170$dto$1@mx1.internetia.pl><4e66380e$0$3505$65785112@new
    s.neostrada.pl><s...@k...sail-ho.pl>
    <4e669c44$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: 1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory?
    Date: Wed, 7 Sep 2011 08:24:53 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 34
    Message-ID: <4e670e4c$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.140.8
    X-Trace: 1315376716 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2485 83.24.140.8:1875
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2396580
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    news:4e669c44$0$2493$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bo?

    Taka jest fizyka na poziomie dawnej szkoły podstawowej.

    >Nie ma siły, żeby sprężanie nie powodowało strat, nawet jeśli potem
    > rozprężanie częściowo je znosi (albo na odwrót).

    Rozrysuj sobie obieg termodynamiczny. I nie częściowo znosi tylko może
    znosić całkowicie.

    > Myślę, że tu chodzi o to, że ten silnik jest doładowany. Wtedy po przy
    > zamkniętych dwóch cylindrach turbo pompuje tylko do dwóch więc może tam
    > wytworzyć większe ciśnienie. HEMI jest z kolei silnikiem atmosferycznym.

    Jakie zyski według Ciebie mają otwarte zawory?
    - ciągniesz tłok bo musisz zassać powietrze - wydajesz na to energię
    - pchasz tłok bo musisz wytłoczyć powietrze - wydajesz na to energię
    Zasysanie i wypychanie powietrza kosztuje energię ze względu na opory
    przepływu.
    Powietrze ma koreśloną masę i ją trzeba przepchać.
    Powietrze zasysane niepotrzebnie wychładza cylinder.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: