eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory?Re: 1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory?
  • Data: 2011-09-07 08:00:50
    Temat: Re: 1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory?
    Od: "PM" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ?

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5...@n...onet.pl
    ...
    >>
    >
    >>
    >
    >> > Nie bardzo rozumiem na jakiej zasadzie miałoby się to "znosić". Raczej
    >> > w
    >
    >> > filmiku jest błąd lub coś źle zinterpretowałeś. Link! ;)
    >
    >> >
    >
    >> pomijając pierwszy cykl
    >
    >> tłok A rozpręza gaz -> strata
    >
    >> potem tłok B rozpręza gaz -> strata, ale mniejsza bo tłok A jest
    >> ciagniety
    >
    >> do góry przez podciśnienie
    >
    >> nastepnie tłok A rozpręża, a B ciągnie w górę, itd..
    >
    > Fajna teoria, tylko nieprawdziwa. Popatrz na allegro jak wyglądają wały
    > wykorbione do silników cztero cylindrowych rzędowych. w opisie na onecie i
    > na
    > filmiku wyłączają 2 i 3. Z pracy rozrządu wychodzi że wał wykorbiony jest
    > typowy
    > bo pali 1 3 4 2
    >
    w sumie nie ma znaczenia, tyle że oba odłączone cylindry równocześnie
    pochłaniają energie a potem ją oddają
    chyba faktycznie spełniają role "koła zamachowego" jak już było wcześniej
    napisane.
    i może to jest nawet bardziej pożądany efekt?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: