    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Raport odsłuchania poczty głosowej
    Date: Fri, 03 Sep 2010 15:03:08 +0200

    Jak nazywa się w Erze SMS informujący nadawcę, że odbiorca odsłuchał
    wiadomość nagraną na pocztę głosową? Kilka miesięcy temu włączyli mi to
    (w odpowiedzi na pierwszego mailu napisali, że coś takiego w Heyah w
    ogóle nie istnieje!) na dwóch z 3 numerów Heyah i bezskutecznie próbuję
    to wyłączyć. Dziś dostałem odpowiedź

    "W odpowiedzi na list uprzejmie informuję, że aktualnie wyłączenie opcji
    Raport odebrania wiadomości nie jest możliwe.

    W momencie udostępnienia takiej możliwości stosowne dane zostaną
    zamieszczone na stronie http://www.heyah.pl."

    Najpierw sami ją sobie włączyli a teraz nie chcą wyłączyć! Tak samo jak
    przez pół roku nie mogłem wyłączyć EIH bo byłem rzekomo zapisany do
    klubu Heyah. Czy ktoś miał podobny problem?