    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Raport odsłuchania poczty głosowej
    Date: Thu, 09 Sep 2010 23:15:41 +0200

    On 09.09.2010 21:24, Arek wrote:

    > Nie korzystam z Ery. Czy możesz przybliżyć - ta usługa jest dla
    > odbierającego czy dla odsłuchującego. Tzn czy:
    > - odsłuchujący miałby zablokować informowanie nagrywającego
    > - nagrywający miałby zablokować przychodzenie takich SMS-ów ?

    Dla nagrywającego. Informuje go o tym, że wiadomość, którą nagrał
    została odsłuchana. Oczywiście chodzi o to, że odsłuchujący nie chce, by
    nagrywający wiedział, że pozostawiona wiadomość została odsłuchana.
    Po odsłuchaniu przez odsłuchującego nagrywający dostaje powiadomienie:
    "Twoja wiadomość głosowa wysłana do NR_TELEFONU dnia 00/00 o 00:00
    została odebrana dnia 00/00 o 00:00."

    Ten SMS przychodzi na pewno na numery Heyah, prawdopodobnie również Ery,
    nie wiem jak z innymi sieciami. Można go porównać do "Już jestem -
    wysyłanie" z Ery.

    Po moim bardzo ostrym mailu (m.in. brak jakiegokolwiek uzasadnienia dla
    usługi w regulaminie, naruszenie prywatności - informacja o odsłuchaniu
    idzie do obcej osoby i groźbie, że jeżeli nie naprawią w 30 dni
    przeniosę numery do innej sieci) otrzymałem jedynie odpowiedź, że
    rozumieją wzburzenie, jednak nie ma możliwości wyłączenia tej usługi!
    Ciekawe, dlaczego działa tylko na dwóch wybranych numerach.