  • 1. Data: 2010-09-02 18:31:25
    Temat: jeden sim dwa telefony
    Od: "mhc 73" <m...@g...pl>

    Czy jest możlwość skopiowania drugą kartę sim .Ten sam numer na jedym i drugim
    telefonie.

  • 2. Data: 2010-09-02 18:41:36
    Temat: Re: jeden sim dwa telefony
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 2 Sep 2010 18:31:25 +0000 (UTC), mhc 73 napisał(a):

    > Czy jest możlwość skopiowania drugą kartę sim .Ten sam numer na jedym i drugim
    > telefonie.

    Tylko dla bardzo starych kart sim. Ewentualnie w Erze jest usługa Era
    Tandem
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
    sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski