  • 21. Data: 2013-11-24 20:57:03
    Temat: Re: Radio Zet służąc Ojczyźnie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerzu" g...@4...com

    >>Jerzu ma na stanie tysiąc Monsterów

    > Milion.

    Na tyle Cię nie stać. Od stu do tysiąca.

    > Zmień lekarza, ten co Ciebie leczy nie mówi Ci prawdy.

    Już (na podstawie tego, co ci ludzie piszą) zauważyłem, że
    wielu ludziom (z grup dyskusyjnych) świat kończy się na
    psychiatrze i na szpitalu psychiatrycznym.

    Obecnie leczony jestem przez:

    -- alergologa (astma i alergia)
    -- kilku neurologów (kręgosłup)
    -- laryngologów i audiologów (ucho uszkodzone Monsterem)
    -- lekarzy rodzinnych (którzy kierują na badania czy
    do specjalistów)
    -- stomatologa
    -- okulistę

    i teraz zastanów się -- który z tych lekarzy (wg Ciebie) mnie oszukuje...

    W przeszłości leczyłem się także u reumatologów, dermatologów i zapewne u wielu
    innych...
    Ale, że piszesz w czasie teraźniejszym, więc ich nie biorę tutaj pod uwagę.
    Mam też za sobą kilka wizyt u angiologa.
    Ani to przeszłość, ani teraźniejszość.
    Badali mnie także pulmunolodzy...
    Astmę mam nadal, ale leczona jest u alergologa...

    Jeszcze mam guz na nodze -- zapewne przyda się ortopeda.
    (albo onkolog -- stawiam na ortopedę, bo i po co naciągać
    Ojczyznę na onkologiczne leczenie)

    -=-

    Już dawno zauważyłem, że światy niektórych ludzi są ciasne.
    I od dawna wiadomo, że ci, którzy bezpodstawnie zarzucają
    innym mówienie nieprawdy -- kłamią.

    W Związku Radzieckim była nawet gazeta o nazwie Prawda.

    -=-

    Electro.pl zarzuca mi niepisanie (czy niemówienie) prawdy,
    ale jakoś do tej pory nie wymienił mi uszkodzonego Monstera
    na nowy, choć rzekomo kłamałem wówczas, gdy pisałem, iż
    początkowo Electro.pl proponował mi wymianę w sklepie
    a później już tylko odsyłał mnie do serwisu.

    Teraz widać, jak sklepowo zależy na wymianie
    w sklepie -- na telefon nowy i sprawny...

    -=-

    To, że Tobie świat lekarski kończy się na jednym lekarzu
    (mniemam, że psychiatrze -- być może oszukującym Cię),
    nie oznacza tego, że każdy człowiek leczony jest przez
    jednego lekarza.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2014-02-12 00:58:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <52909480$0$2279$65785112@news.neostrada.pl>,
    sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    > Z wyjątkiem programu seksotki (nie mylić z seksem, to skrót od
    > "sekretnyj sotrudnik") Moniki Olejnik.

    AFAIR sad nie potwierdzil tych zarzutow w stosunku do Olejnik.
    Ale roznej masci 'prawicowe' przyglupy reaguja alergicznie na jej
    nazwisko z przewidywalnoscia psa Pawlowa.
    Plonk!
    Uaktualniam KFa
    --
    TA

  • 23. Data: 2014-02-12 15:51:31
    Od: Trybun <C...@j...com>

    > "Trybun" l6sf91$oen$...@u...news.interia.pl

    > Zapewne możesz dłużej -- IMO żadne prawo nie zabrania
    > łażenia z baterią po lesie. ;)

    Można, ale ja wolę gdy ta bateria znajduje się w telefonie, a ów
    prowadzi za pomocą pozycjonera do celu;-)

    > Z tym bywa różnie -- odbiornik GPS potrafi zawiesić się.

    Co masz na myśli, stracenie łączności z satelitami czy normalne
    zawieszenie?

    > Ale jeśłi stale będziesz watrywał się w ekran smartfonu -- zapewe ;)
    > odkryjesz, że odbiornik ne podaje położenia.

    Jak nie podaje, jak podaje.. "Samochód lokator", bądź "My Car Locator"
    znakomicie wywiązują się z zadań w tym zakresie.

    > O ile dzień liczy sobie 10 godzin zegarowych...
    > Zimą dzień jest krótszy niż latem. ;)
    > 21 grudnia zapewne starczy na więcej niż jeden dzień. ;)
    >
    > Ale tylko wówczas, gdy nocą (długą nocą -- bo Monster ładuje się
    > powoli, o ile w ogóle ładuje się) bateria będzie ładowana, co nie
    > jest pewne, gdyż słaby przewód mimo porządnego wciśnięcia po obu
    > stronach (do ładowarki i do smartfonu) nie zagwarantuje ładowania.
    >
    > Ponadto jakaś aplikacja chodząca w tle może sprawić, że choć
    > ładowanie niby jest, energii w akumulatorze nie przybywa. :)

    Dzień niekoniecznie należy postrzegać jako czas od wschodu do zachodu
    słońca.

    I tu najprawdopodobniej leży problem, to nie Bestia czy jej bateria jest
    winna takiego ładowania tylko trefna ładowarka. Nie chcę wyrokować, ale
    być może w tym Electro ci podmienili oryginalną ładowarkę a włożyli do
    kartonu jakieś g*no, które ma wielki problemy z naładowaniem takiej
    baterii.

    > I cóż z tego, skoro stan faktyczny odbiega od specyfikacji?
    > Każdy program pokazuje, że mój Monster ma tylko 1/2 GB RAMu.

    Normalne, jak byś miał naprawdę tylko 1/2 GB RAMu to te programy
    pokazywałyby ci że masz go tylko 380-400MB..

    > Następca Monstera 430, czyli Monster X5 kosztuje w Euro AGD 999 pln.

    > http://www.euro.com.pl/search.bhtml?keyword=monster
    >
    > 430 -- 739 pln
    > X5 -- 999 pln

    Fakt, pomyliłem Bestię nr1 z innym modelem firmy Pentagram zamiast
    porównać cenę z Bestią nr2.

    > Aha... Można przenieść te, które można przenieść... ;)
    > otóż część można przenieść, ale nie będą poprawnie pracowały.
    > I wszystkie po przeniesieniu urosną w megabajtach okupowanej
    > pamięci nieulotnej.

    Na andku 2.2 wszystkie te które dały się przenieść pracują poprawnie.

  • 24. Data: 2014-02-12 15:52:50
    Od: Trybun <C...@j...com>

    > "Trybun" l6sfaf$oen$...@u...news.interia.pl

    > Twoim zdaniem efektem urazu akustycznego jest u mnie rak
    > mózgu czy tylko ognisko niedokrwienności? MZ masz duży
    > rozrzut diagnostyczny -- od zęba do raka mózgu...
    >

    > Nie mam pieniędzy na sponsorowanie nauki czy medycyny -- jeśli wydam
    > pieniądze na badania, nie starczy mi na jedzenie. Cóż po doskonałej
    > diagnozie, którą trzeba opłacić głodową śmiercią?

    Nie, nie to chciałem powiedzieć, chodzi mi tylko o to że jak kuracja
    lekowa nie przynosi efektu to warto zdiagnozować źródło za pomocą
    Rezonansu Magnetycznego. Bo inaczej hieny w białych fartuchach cię
    finansowo wykończą, będą kombinować z lekami, eksperymentować,
    różnicować tak jakby takie leki były za darmo.

  • 25. Data: 2014-02-12 15:53:39
    Od: Trybun <C...@j...com>

    > "Trybun" l6sfaf$oen$...@u...news.interia.pl

    > Z opowiadań ludzkich wiem, że te rezonanse białostockie czy
    > okołobiałostockie, które nie są opłacane przez NFZ, są słabe.
    > Dobre (w Białymstoku gigantowy -- w szpitalu, który nazywany
    > jest Gigantem) są opłacane przez NFZ i trzeba trochę czekać
    > na badanie, mając skierowanie. Słabych ponoć (przynajmniej
    > w mojej okolicy) jest cała masa -- często lekarze oglądając
    > wyniki tych ,,prywatnych'' badań, kwitują je słowami -- nic
    > nie widać; tylko zmarnowane pieniądze...

    Wiadomo że Rezonans Rezonansowi nierówny, są nowoczesne urządzenia, sa w
    użyciu i te starszej generacji. Ale póki co nie ma dokładniejszego
    urządzenia do diagnostyki schorzeń niż Rezonans, nawet taki z starszej
    generacji.

    Oj, tu chyba zaszło jakieś nieporozumienie - Rezonans to nie aparat RTG,
    że pstrykana jest fotka i z nią idzie się do lekarza, wyniki badania
    rezonansem na miejscu badania opisuje lekarz specjalista..

> [...]
    > narzekałem na brak pieniędzy czy zdrowia? Nawet na brak życzliwości
    > ludzkiej nie mogłem narzekać.
    >
    > -=-
    >
    > Konsekrowani (na początku naszej współpracy) mieli doświadczenie
    > życiowe a ja -- miałem pieniądze. Teraz ja mam doświadczenie, ;)
    > a oni mają pieniądze.
    >

    > Gdyby nie samobójcze rozwiązanie układu sił (parlamentu i rządu)
    > w roku 2007 oraz śmierć pod Smoleńskiem (poniekąd samobójczą
    > -- zważywszy na postawę posła Karskiego i lądowanie w Gruzji)
    > chyba nie miałbym dziś szans na jakiekolwiek leczenie.

    Naprawdę widzisz jakąś różnicę między bymi szkodnikami trzymającymi
    władzę w Polsce?

  • 26. Data: 2014-02-12 21:04:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52fb8a73$0$2367$6...@n...neostrada.pl

    baterią można i tydzień łazić po lesie

    > Można, ale ja wolę gdy ta bateria znajduje się w telefonie, a ów prowadzi za pomocą
    pozycjonera do celu;-)

    Monster (Ace też) nie gubił się w lesie.

    Dopiero złożenie dwóch przeszkód -- samochodu i wysokich
    drzew -- dawało czasami tracenie pozycji, choć akurat
    Monster z jakiegoś powodu potrafi na chwilę przestać
    pokazywać pozycję bez widocznych przeszkód, a nawet
    czasami odbiornik zawiesza się w ogóle i trzeba go
    zrestartować.

    > Co masz na myśli, stracenie łączności z satelitami czy normalne zawieszenie?

    Zupełne zawieszenie się, po którym trzeba
    ręcznie restartować odbiornik.

    Ale od czasu do czasu odbiornik traci pozycje
    tak, jakby restartował się. Przez chwilę nic
    nie pokazuje, a po tej chwili pokazuje duży,
    malejący błąd.

    > Dzień niekoniecznie należy postrzegać jako czas od wschodu do zachodu słońca.

    doba

    > I tu najprawdopodobniej leży problem, to nie Bestia czy jej bateria jest winna
    takiego ładowania tylko trefna ładowarka.

    Ładowarka stale ta sama. (niemal stale)

    > Nie chcę wyrokować, ale być może w tym Electro ci podmienili oryginalną ładowarkę a
    włożyli do kartonu jakieś g*no, które ma
    > wielki problemy z naładowaniem takiej baterii.

    Raczej to nie jest możliwe. ;)

    - następca Monstera wydaje sie mieć lepszą
    >>> specyfikację

    > Normalne, jak byś miał naprawdę tylko 1/2 GB RAMu to te programy pokazywałyby ci że
    masz go tylko 380-400MB..

    A ile pokazują Twoje? Bo Ace pokazywał tyle, ile miał wg specyfikacji.

    Może nie każdą umiałeś przenieść?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2014-02-12 21:07:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52fb8ac3$0$2156$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    wykończą, będą kombinować z lekami,
    > eksperymentować, różnicować tak jakby takie leki były za darmo.

    Nie eksperymentują. Betaserc w postaci zamienników.
    Co da rezonans? Pokaże wnetrze ślimaka?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2014-02-12 21:14:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52fb8af2$0$2367$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    te starszej generacji. Ale póki co nie ma
    > dokładniejszego urządzenia do diagnostyki schorzeń niż Rezonans, nawet taki z

    Do miękkich tkanek, do wody. ;)

    Ponoć w Białymstoku jest jeden z indukcją 1.5 T, ma być 3 T i są 0.4 T. :)

    > Oj, tu chyba zaszło jakieś nieporozumienie - Rezonans to nie aparat RTG, że
    pstrykana jest fotka i z nią idzie się do lekarza,
    > wyniki badania rezonansem na miejscu badania opisuje lekarz specjalista..

    Wynik RTG -- także. :) Tomografii -- tak samo. :)

    Opis nie pokaże wszystkiego, co widać na płytkach.
    (jak każdy opis; a płytka -- nie pokaże tego, co jest badanych tkankach)

    > Naprawdę widzisz jakąś różnicę między bymi szkodnikami trzymającymi władzę w
    Polsce?

    Za czasów PIS konsekra była bardziej agresywna niż później.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2014-04-03 17:39:31
    Od: S P 1 Q X L <s...@s...pl>

    [ciach pierdy]

    A nie próbowałeś się leczyć u innego lekarza? Jak czytam to co tu
    piszesz to się zastanawiam czy aby na pewno jesteś zdrowy ale w innej
    dziedzinie medycyny niż otolaryngologia :(

    No i co najważniejsze - SMS ten przybył bo kiedyś ze swojego telefonu
    MUSIAŁEŚ glosować lub wysyłać SMS na ich numer w jakiejś zabawie. Tyle i
    tylko tyle, a teraz załóż bloga i zapraszaj tam innych, nas nie :)

    TL

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 30. Data: 2014-04-03 20:15:07
    Temat: Re: Radio Zet sĹ?uĹźÄ?c OjczyĹşnie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S P 1 Q X L" 533d80b9$0$2379$6...@n...neostrada.pl

    > A nie próbowałeś się leczyć u innego lekarza?

    Tak. Mam astmę, wrodzone wady wzroku, dyskoptię,
    skoliozę z rotacją kręgów...

    > Jak czytam to co tu piszesz to się zastanawiam czy aby na pewno jesteś zdrowy ale w
    innej dziedzinie medycyny niż otolaryngologia
    > :(

    Jak widzisz -- słusznie. Mam wiele innych problemów zdrowotnych.

    > No i co najważniejsze - SMS ten przybył bo kiedyś ze swojego telefonu MUSIAŁEŚ

    Jak mus to mus!!! Może wiesz, kto mnie zmusił?
    To jakiś patałach -- bo choć mnie zmusił, nie
    wysłałem. :) Żal mi pieniędzy. :)

    Albo inaczej -- z tego numeru na pewno nie wysłałem.
    Przed kilkunastu laty mogłem wysłać, ale z innego
    numeru. Wtedy byłem bogatszy niż teraz.

    > glosować lub wysyłać SMS na ich numer w jakiejś zabawie. Tyle i tylko tyle, a teraz
    załóż bloga i zapraszaj tam innych, nas nie :)

    A ilu Was jest? Jest Was wielu? Wielu naraz?
    Czy rano ten, wieczorem tamten?... Czy jeszcze
    jakoś inaczej?...

    Może cierpisz na zwielokrotnienie jaźni? ;)
    Może nie jesteś sobą, gdy jesteś głodny?
    Może wtedy gwiazdorzysz?

    Nie powiem, że nie wiem, dlaczego kojarzony jestem
    z psychiatrami, ale choć ,,liznąłem'' ćwierć wieku
    temu nieco tej wiedzy, słaby ze mnie psychiatra
    i raczej nie pomogę Tobie :) (ani komukolwiek)
    w rozwiązywaniu problemów natury psychicznej.

    Piszę Tobie, nie Wam, bo wg mnie większość rzekomo
    psychicznych to symulanci -- i wg mnie jesteś jeden,
    nie zaś jest Was wielu, czmkolwiek miałoby to być. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'