  • 11. Data: 2013-11-23 18:56:22
    Temat: Re: Radio Zet służąc Ojczyźnie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" l6qnm4$1a5$...@u...news.interia.pl

    > Oj, nawet nie wiedziałem że ona coś prowadzi w Zetce Gold.

    Tak zupełnie obok owej pani, ale w temacie wiadomego telefonu...
    Zapewniam Cię, że dualSIM nie sprawia problemów, ale być może
    warto rzucić okiem na ZTE V987, zamiast na Monstera tego,
    czy innego...

    ZTE V987 chyba jest gorszy pod względem akumulatora (IMO może to
    być iluzoryczna przewaga Monstera nad konkurentami) i nie ma HSPA+,
    podczas gdy oba Monstery (są dwa -- 430 oraz X5) mają HASPA+. IMO
    zysk z tego plusa jest znikomy, żeby nie napisać, że żaden.

    Przewód USB Monstera jest tak zły, że ładowanie jest uciążliwe
    (brak styku) a kopiowanie gigabajtowych plików (map choćby)
    jest zupełnie niemożliwe.

    Ace Samsunga (tylko HSDPA i HSUPA, ale uruchamiany ręcznie)
    miał lepszą jakość dla VoIPowych połączeń niż Monster z HSPA+.
    Ponadto HSPA+ bywa raczej rzadko i nawet gdy gdzieś jest, nie
    znaczy to wcale, że jest tam stale.

    -=-

    Jeśli ZTE V987 ma HSPA+ -- przepraszam za wprowadzanie w błąd.

    Wieści swe czerpię stąd:

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/zte/v987/

    a tam i Monstery niekoniecznie mają HSPA+.

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/pentagram/monsterx5/
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/pentagram/monsterp4301
    /

    Zwróciłem uwagę osobom odpowiedzialnym za te strony,
    ale uwaga moja została zignorowana.

    Takie zachowanie nazwane jest pogardą dla prawdy.

    http://www.pentagram.pl/produkty/slash-produkty/mons
    ter
    http://www.pentagram.pl/produkty/monster-x5 <-- tu nie wiedzę, czy jest HSPA+

    -=-

    Aby było jasne -- z cała pewnością mój Monster nie ma 3/4 GB RAMu i 4 GB flaszki.
    Raczej -- 1/2 GB RAMu oraz 1.1 GB na aplikacje i około 2 GB na ,,dane'' plus
    (rzecz jasna) to, co na dokupionej karcie mikroSDHC...

    Czy to prawda, że w Androidzie 4.x można przenieść każdą
    aplikację na kartę, czymkolwiek ona jest? Ano nieprawda.
    Albo inaczej -- przenieść można, ale niekoniecznie będzie
    ona funkcjonowała poprawnie.

    -=-

    Ale dualSIM nie sprawia problemów w moim Monsterze. ;)

    Ogólnie odradzam Ci od serca ten telefon, jeśli masz
    dzieci czy żonę. ;) Jeśli nie masz ani dzieci, ani żony,
    ani zwierząt, możesz nabyć -- jeśli koniecznie chcesz opiekować się czymś... ;)

    A jeśli chcesz, aby Ci rzecz (jaką jest smartfon) służyła -- raczej omiń Monstera.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2013-11-23 19:04:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" l6qpp7$6iu$...@u...news.interia.pl

    > Prawie wszystko może je generować, nawet chore zęby.

    Takie odgłosy? Lekarze raczej stawiają na ucho wewnętrzne,
    nie na zęby. U dentysty niedawno byłem, ale z innego powodu.
    On także stawia na ucho, i chyba także na wewnętrzne...

    Co do zębów -- raczej nie mam chorych.
    Rzecz jasna można zapytać, co to choroba zęba...

    Nieprzyjemne (co najmniej nieprzyjemne) odgłosy nasilają się w efekcie
    hałasów. Długie przebywanie w ciszy (w zaciszu domowym) łagodzi ten efekt.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2013-11-24 10:01:35
    Od: Trybun <I...@j...pl>

> [...]
    > czymś... ;)
    >
    > A jeśli chcesz, aby Ci rzecz (jaką jest smartfon) służyła -- raczej

    W Monsterze pociągała mnie tylko ta jego potężna bateria. Sądziłem że z
    taka baterią można i tydzień łazić po lesie z włączonym GPSem i
    pozycjonerem. Ale skoro piszesz że ona wytrzymuje zaledwie jeden dzień,
    to faktycznie nie ma żadnych powodów aby go kupować. Zastanawia mnie
    jedna sprawa - następca Monstera wydaje sie mieć lepszą specyfikację a w
    Euro AGD kosztuje sporo mniej od swojego poprzednika... I żeby nie było
    że to tylko wirtualne porównanie - na wystawie w tym sklepie leży stary
    Monster z ceną 750zł i nowy za niecałe 600...

    No nie tylko w Andku 4.x można przenosić - w wcześniejszych wersjach
    tego systemu także można przenosić, oczywiście nie wszystkie, ale te
    które można przenieść to funkcjonują poprawnie.

  • 14. Data: 2013-11-24 10:02:23
    Od: Trybun <I...@j...pl>

> [...]
    >

    > Nieprzyjemne (co najmniej nieprzyjemne) odgłosy nasilają się w efekcie
    > hałasów. Długie przebywanie w ciszy (w zaciszu domowym) łagodzi ten

    Oczywiście że może chodzić o ucho, ale wcale nie to musi być przyczyną.
    I lekarze niech nie spekulują tylko skierują na Rezonans.
    Niedawny przypadek znajomego - 4 miesiące w szpitalu, facet prawie już
    nie chodzi o własnych siłach, durnie w białych fartuchach wreszcie
    (facet biedny jak mysz - nie ma czym "posmarować") decyduja się go
    wysłać na Tomografię - wyniki tego badania nie pozoistawiaja wątpliwości
    - rak mózgu. Zaklepanie miejsca na neurochirurgii w Poznaniu no i gość
    wyjeżdża na operację, tam dla pewności na własne żądanie i prywatnie
    robi jeszcze Rezonans Magnetyczny, no i .... groźny rak okazuje się być
    tylko ogniskiem niedokrwiennym. Po tygodniu odpowiedniego leczenia
    wychodzi ze szpitala cały i zdrowy.

  • 15. Data: 2013-11-24 15:08:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 23 Nov 2013 18:30:37 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    (ciach stek bzdur)

    >Napisanie na klawiaturze telefonu 'Mój Eneuel' skutkuje wystukaniem tego właśnie
    numeru.

    Wzruszyła mnie Twoja histpria. Już ktoś proponował założenie bloga.
    Może skorzystaj z tej rady.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2013-11-24 16:41:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerzu" n...@4...com

    > (ciach stek bzdur)

    numeru.

    > Wzruszyła mnie Twoja histpria. Już ktoś proponował założenie bloga.
    > Może skorzystaj z tej rady.

    Jerzu ma na stanie tysiąc Monsterów (kupionych w Chinach
    po 30 dolarów za sztukę) i płacze z bólu, gdyż ich już
    raczej nie sprzeda? Miał nadzieję na szybkie wzbogacenie
    się a smartfon okazał się barachłem?...

    A może Jerzu pracuje dla Electro.pl -- firmy, która do tej pory
    najwyraźniej nie wie, że sprzedała mi uszkodzony (z uszkodzonym
    ekranem) telefon, który powinna mi wymienić na nowy...

    Electro.pl (naśladując/parafrazując lament Rogalskiego) pisze,
    że moja opinia o sklepie jest krzywdząca... Sklep najwyraźniej
    jest brutalnie atakowany przeze mnie, przez oszukanego kupującego...

    -=-

    Ja Tobie poradzę inaczej -- pójdź drogą Andrzeja Leppera,
    wielkiego polityka i przywódcy narodu. ;) W moim odczuciu
    pasujesz do Leppera doskonale.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2013-11-24 16:45:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" l6sfaf$oen$...@u...news.interia.pl

> [...]
    groźny rak okazuje się być tylko ogniskiem
    > niedokrwiennym. Po tygodniu odpowiedniego leczenia wychodzi ze szpitala cały i

    Twoim zdaniem efektem urazu akustycznego jest u mnie rak
    mózgu czy tylko ognisko niedokrwienności? MZ masz duży
    rozrzut diagnostyczny -- od zęba do raka mózgu...

    Nie mam pieniędzy na sponsorowanie nauki czy medycyny -- jeśli wydam
    pieniądze na badania, nie starczy mi na jedzenie. Cóż po doskonałej
    diagnozie, którą trzeba opłacić głodową śmiercią?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2013-11-24 17:00:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" l6sf91$oen$...@u...news.interia.pl

    > W Monsterze pociągała mnie tylko ta jego potężna bateria. Sądziłem że z taka
    baterią można i tydzień łazić po lesie

    Zapewne możesz dłużej -- IMO żadne prawo nie zabrania
    łażenia z baterią po lesie. ;)

    > z włączonym GPSem

    Z tym bywa różnie -- odbiornik GPS potrafi zawiesić się.

    > i pozycjonerem.

    Ale jeśłi stale będziesz watrywał się w ekran smartfonu -- zapewe ;)
    odkryjesz, że odbiornik ne podaje położenia.

    > Ale skoro piszesz że ona wytrzymuje zaledwie jeden dzień,

    O ile dzień liczy sobie 10 godzin zegarowych...
    Zimą dzień jest krótszy niż latem. ;)
    21 grudnia zapewne starczy na więcej niż jeden dzień. ;)

    Ale tylko wówczas, gdy nocą (długą nocą -- bo Monster ładuje się
    powoli, o ile w ogóle ładuje się) bateria będzie ładowana, co nie
    jest pewne, gdyż słaby przewód mimo porządnego wciśnięcia po obu
    stronach (do ładowarki i do smartfonu) nie zagwarantuje ładowania.

    Ponadto jakaś aplikacja chodząca w tle może sprawić, że choć
    ładowanie niby jest, energii w akumulatorze nie przybywa. :)

    > to faktycznie nie ma żadnych powodów aby go kupować. Zastanawia mnie jedna sprawa -
    następca Monstera wydaje sie mieć lepszą
    > specyfikację

    I cóż z tego, skoro stan faktyczny odbiega od specyfikacji?
    Każdy program pokazuje, że mój Monster ma tylko 1/2 GB RAMu.

    > a w Euro AGD kosztuje sporo mniej od swojego poprzednika...

    Następca Monstera 430, czyli Monster X5 kosztuje w Euro AGD 999 pln.

    > I żeby nie było że to tylko wirtualne porównanie - na wystawie w tym sklepie leży
    stary Monster z ceną 750zł i nowy za niecałe
    > 600...

    http://www.euro.com.pl/search.bhtml?keyword=monster

    430 -- 739 pln
    X5 -- 999 pln

    > No nie tylko w Andku 4.x można przenosić - w wcześniejszych wersjach tego systemu
    także można przenosić, oczywiście nie
    > wszystkie, ale te które można przenieść to funkcjonują poprawnie.

    Aha... Można przenieść te, które można przenieść... ;)
    otóż część można przenieść, ale nie będą poprawnie pracowały.
    I wszystkie po przeniesieniu urosną w megabajtach okupowanej
    pamięci nieulotnej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2013-11-24 18:06:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    okazuje się być tylko ogniskiem niedokrwiennym.
    > Po tygodniu odpowiedniego leczenia wychodzi ze szpitala cały i zdrowy.

    Z opowiadań ludzkich wiem, że te rezonanse białostockie czy
    okołobiałostockie, które nie są opłacane przez NFZ, są słabe.
    Dobre (w Białymstoku gigantowy -- w szpitalu, który nazywany
    jest Gigantem) są opłacane przez NFZ i trzeba trochę czekać
    na badanie, mając skierowanie. Słabych ponoć (przynajmniej
    w mojej okolicy) jest cała masa -- często lekarze oglądając
    wyniki tych ,,prywatnych'' badań, kwitują je słowami -- nic
    nie widać; tylko zmarnowane pieniądze...

    Ogólnie DTusk nieźle poprowadził państwową służbę zdrowia.
    Populista wie o tym, że naród w ankietowych badaniach (OBOPu
    itp.) wypowie się przeciwko Platformie, ale w prawdziwych
    wyborach zagłosuje na nią właśnie, choćby po to, aby przeżyć.

    Ja nie korzystam z płatnej (pomijając stomatologa -- a i to korzystam
    z tanich usług, choć moim zdaniem dobrych) służby zdrowia, więc trudno
    coś mi powiedzieć na jej temat. Opieram się na opiniach innych, zwykle
    bogatych ludzi oraz na tym, co widzę na płytach czy kliszach.

    Zanim zacząłem swą współpracę z kustoszem Makulskim (polegającą na
    przekazywaniu kustoszowi części moich pieniędzy) i Ojcem dyrektorem
    (ta współpraca przypominała moją współprace z kustoszem) oraz innymi
    osobami konsekrowanymi (każda taka współpraca wyglądała podobnie) nie
    narzekałem na brak pieniędzy czy zdrowia? Nawet na brak życzliwości
    ludzkiej nie mogłem narzekać.

    -=-

    Konsekrowani (na początku naszej współpracy) mieli doświadczenie
    życiowe a ja -- miałem pieniądze. Teraz ja mam doświadczenie, ;)
    a oni mają pieniądze.

    Gdyby nie samobójcze rozwiązanie układu sił (parlamentu i rządu)
    w roku 2007 oraz śmierć pod Smoleńskiem (poniekąd samobójczą
    -- zważywszy na postawę posła Karskiego i lądowanie w Gruzji)
    chyba nie miałbym dziś szans na jakiekolwiek leczenie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2013-11-24 20:10:41
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 24 Nov 2013 16:41:11 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Jerzu ma na stanie tysiąc Monsterów

    Milion.
    Zmień lekarza, ten co Ciebie leczy nie mówi Ci prawdy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280