    Date: Wed, 12 Feb 2014 15:53:39 +0100
    From: Trybun <C...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.audio
    Subject: Re: Radio Zet służąc Ojczyźnie

    > "Trybun" l6sfaf$oen$...@u...news.interia.pl

    > Z opowiadań ludzkich wiem, że te rezonanse białostockie czy
    > okołobiałostockie, które nie są opłacane przez NFZ, są słabe.
    > Dobre (w Białymstoku gigantowy -- w szpitalu, który nazywany
    > jest Gigantem) są opłacane przez NFZ i trzeba trochę czekać
    > na badanie, mając skierowanie. Słabych ponoć (przynajmniej
    > w mojej okolicy) jest cała masa -- często lekarze oglądając
    > wyniki tych ,,prywatnych'' badań, kwitują je słowami -- nic
    > nie widać; tylko zmarnowane pieniądze...

    Wiadomo że Rezonans Rezonansowi nierówny, są nowoczesne urządzenia, sa w
    użyciu i te starszej generacji. Ale póki co nie ma dokładniejszego
    urządzenia do diagnostyki schorzeń niż Rezonans, nawet taki z starszej
    generacji.

    Oj, tu chyba zaszło jakieś nieporozumienie - Rezonans to nie aparat RTG,
    że pstrykana jest fotka i z nią idzie się do lekarza, wyniki badania
    rezonansem na miejscu badania opisuje lekarz specjalista..

> [...]
    > narzekałem na brak pieniędzy czy zdrowia? Nawet na brak życzliwości
    > ludzkiej nie mogłem narzekać.
    >
    > -=-
    >
    > Konsekrowani (na początku naszej współpracy) mieli doświadczenie
    > życiowe a ja -- miałem pieniądze. Teraz ja mam doświadczenie, ;)
    > a oni mają pieniądze.
    >

    > Gdyby nie samobójcze rozwiązanie układu sił (parlamentu i rządu)
    > w roku 2007 oraz śmierć pod Smoleńskiem (poniekąd samobójczą
    > -- zważywszy na postawę posła Karskiego i lądowanie w Gruzji)
    > chyba nie miałbym dziś szans na jakiekolwiek leczenie.

    Naprawdę widzisz jakąś różnicę między bymi szkodnikami trzymającymi
    władzę w Polsce?