    From: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: RAID 0 ;)
    Date: Thu, 21 May 2009 10:02:20 +0200

    Witam!

    Na początku uprzedzając malontentów i wujków dobra rada - wiem, backup,
    wiem, ryzyk fizyk i że taki lajf. Pytam tylko, czy jest jakakolwiek
    możliwość, jeśli trochę wysypał się dysk z macierzy RAID 0, aby go
    delikatnie naprawić? Metody są, tylko coś google podrzuca strasznie
    stare linki (2000-2005), jeszcze z czasów sławnych HPT.

    Nie jest uszkodzony fizycznie, raid założony na Intel ICH8. Coś się
    wczoraj pochrzaniło po deframgentacji, dziś już Intel Matrix Storage
    Manager krzyknął że jeden dysk jest "failing". Pewnie jakieś kilka badów
    wylazło na jednym z dysków.

    Da się to jakoś ogarnąć? Odłączyć ten uszkodzony i próbować go
    naprawiać? Czy jakoś całościowo?

    Pozdr,
    Tomek