  • 1. Data: 2013-05-12 00:39:22
    Temat: Quante, Krone a może coś innego?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Czeka mnie zabawa z kablami, sama logika telekomunikacyjna.
    Jako że z 10 lat nie trzymałem zarabiaka w ręku, nie wiem co obecnie
    warto wybrać.
    Sympatycznie wspominam standard promowany przez AT&T (choć nie wiem, czy
    to poprawna nazwa - pewnie inaczej się nazywa i nie mam na myśli Lucka).
    Możecie mi doradzić - "co się teraz dobrze szyje"?*

    Irek.N.
    *nie, to nie Alicja...

  • 2. Data: 2013-05-12 12:42:37
    Temat: Re: Quante, Krone a może coś innego?
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2013-05-12 00:39, Irek N. pisze:
> [...]
    > warto wybrać.
    > Sympatycznie wspominam standard promowany przez AT&T (choć nie wiem, czy

    Pewnie 110? Ja niespecjalnie lubiłem, bo narzędzia Krone do tego nie
    pasowały, ale mniej miejsca za to styki zajmowały. Do tej pory nie
    przepadam za tym standardem.

    > to poprawna nazwa - pewnie inaczej się nazywa i nie mam na myśli Lucka).
    > Możecie mi doradzić - "co się teraz dobrze szyje"?*

    A na jakim etapie jesteś i w jakie rozwiązania chcesz zainwestować? Bo
    porobiło się sporo rozwiązań, ale mają sens przy lepszych kablach. Jak
    chcesz coś fajnego, to się odezwij na priv (bez podkreśleń i pl zamiast
    com) - na czym ci zależy. Jak chcesz tanio, to poszukaj czegoś w
    okolicy, tzn pewnie coś bym znalazł u siebie, ale "na miejscu"
    powinieneś mieć całkiem sporo firm oferujących dobre rozwiązania, a
    lepiej w razie czego mieć kogoś "pod ręką".
    Rozwiązania są nawet beznarzędziowe - oczywiście coś za coś. Kwestia
    skali i potrzeb.

    Pozdrawiam

    DD