  • 1. Data: 2013-05-11 10:43:54
    Temat: Zlaczka 50 ohm
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    Poszukuje szybkozlaczki 50ohm (kabel H155) mimo ze w sumie nie bedzie
    narazona na deszcz i snieg dobrze jakby byla odporna na warunki
    atmosferyczne.
    Czyli ogolnie cos jak np zlacze BNC ale w bardziej odpornym wykonaniu.
    Potrzebuje detaliczne ilosci. Jak na razie znajduje zwykle typowe zlacza.
    Jesli macie jakies namiary wdzieczny bede za info.

  • 2. Data: 2013-05-11 11:06:46
    Temat: Re: Zlaczka 50 ohm
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-05-11 10:43, Gomez pisze:
> [...]
    > Potrzebuje detaliczne ilosci. Jak na razie znajduje zwykle typowe
    > zlacza. Jesli macie jakies namiary wdzieczny bede za info.

    A czego ty oczekujesz ? SMA-RP gniazdo wtyk i juz masz do tego jakis
    termokurcz i bedzie OK.

  • 3. Data: 2013-05-11 12:17:06
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    Użytkownik "LeonKame" <k...@l...com> napisał w wiadomości grup

    > A czego ty oczekujesz ? SMA-RP gniazdo wtyk i juz masz do tego jakis
    > termokurcz i bedzie OK.

    SMA to nie jest szybkozlaczka.
    Pod tym pojeciem jak mnie uczono kryje sie cos co sie w mig zlaczy i
    rozlaczy i tak wiele razy. Tak jak napisalem cos w rodzaju BNC tylko lepsze
    i wytrzymalsze bo bedzie na dworze i czesto zlaczane i rozlaczane.
    SMA sie kompletnie do tego nie nadaja.

  • 4. Data: 2013-05-11 12:38:33
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-05-11 12:17, Gomez wrote:
    (ciap)

> [...]
    > rozlaczy i tak wiele razy. Tak jak napisalem cos w rodzaju BNC tylko
    > lepsze i wytrzymalsze bo bedzie na dworze i czesto zlaczane i rozlaczane.

    http://www.dipol.com.pl/profesjonalny_wtyk_kompresyj
    ny_bnc_pct-bnc-59_na_przewod_camset_E8293.htm

    Coś takiego jak to?

    Włodek

  • 5. Data: 2013-05-11 20:50:29
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-05-11 12:38, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
> [...]
    > (ciap)

    > http://www.dipol.com.pl/profesjonalny_wtyk_kompresyj
    ny_bnc_pct-bnc-59_na_przewod_camset_E8293.htm

    Tylko ze ta akurat zlaczka to jest na przewod 75Ohm niby bedzie Ok ale
    tlumienie to bedzie mialo niezerowe.

    BNC raczej na 50Ohm tez maja duze tlumienie ale jesli tobie to nie robi
    roznicy
    :):)

  • 6. Data: 2013-05-11 21:04:07
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-05-11 20:50, LeonKame wrote:

> [...]
    > tlumienie to bedzie mialo niezerowe.
    >
    > BNC raczej na 50Ohm tez maja duze tlumienie ale jesli tobie to nie robi

    Chodzilo mi o typ złacza/sposob zaciskania, konkretnego wykonania to ja
    za Ciebie szukal nie bedę :p

    Włodek