  • 1. Data: 2013-05-11 11:05:22
    Temat: procki ARM
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może mnie Ktoś tu wprowadzić w temat programowania procków z rdzeniem ARM?
    na allegro są raptem 3 książki, wszystkie jakieś dziwne, skąd zassać
    datashety? ogólnie co i jak, dla początkującego...

  • 2. Data: 2013-05-11 11:49:52
    Temat: Re: procki ARM
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 11 Maj, 11:05, "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:
    > mo e mnie Kto tu wprowadzi w temat programowania prock w z rdzeniem ARM?
    > na allegro s raptem 3 ksi ki, wszystkie jakie dziwne, sk d zassa
    > datashety? og lnie co i jak, dla pocz tkuj cego...

    Nie da rady!! Wszystko Tusk z Putinem schowali.

  • 3. Data: 2013-05-11 11:58:35
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Nie da rady!! Wszystko Tusk z Putinem schowali.

    duren!

  • 4. Data: 2013-05-11 12:02:45
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 11 Maj, 11:58, "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:

    > duren!

    Tak w dzień powszedni, to nawet bym ci Trollu nie odpowiadał. Ale przy
    Sobocie, przy nudnej pogodzie, z litości daję trochę karmy...

  • 5. Data: 2013-05-11 12:09:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Stachu,

    Saturday, May 11, 2013, 12:02:45 PM, you wrote:

    > Tak w dzień powszedni, to nawet bym ci Trollu nie odpowiadał. Ale przy
    > Sobocie, przy nudnej pogodzie, z litości daję trochę karmy...

    Ale on się tylko podpisał. A podpisów się nie komentuje.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2013-05-11 12:46:28
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    przecież Cię nie wyzywam, odpisałem żartobliwie w moim mniemamniu, ale
    moglibyście mnie wciągnąć w świat ARMów...

  • 7. Data: 2013-05-11 12:54:37
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Ministerstwo Propagandy <N...@g...pl> napisał(a):
    > przecież Cię nie wyzywam, odpisałem żartobliwie w moim mniemamniu, ale
    > moglibyście mnie wciągnąć w świat ARMów...

    Jak można wciągnąć kogoś, kto nie umie wpisać w google nazwy procka wraz ze
    słowem datasheet?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2013-05-11 12:54:43
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 11 Maj, 12:09, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    wrote:

    > Ale on si tylko podpisa . A podpis w si nie komentuje.

    RACJA !!

  • 9. Data: 2013-05-11 12:55:11
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-11 12:46, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > przecież Cię nie wyzywam, odpisałem żartobliwie w moim mniemamniu, ale
    > moglibyście mnie wciągnąć w świat ARMów...

    Lepiej zostań przy AT89C8051.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2013-05-11 12:58:11
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 11 Maj, 12:55, Mario <m...@...pl> wrote:

    > Lepiej zostań przy AT89C8051.

    Starczy :-)) Zaraz się zapyta o koprocesor do UL1111 :-))