-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!newsf
eed.pionier.net.pl!takemy.news.telefonica.de!telefonica.de!newsfeed.xs4all.nl!n
ewsfeed2.news.xs4all.nl!xs4all!news.stack.nl!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Tmek" <T...@d...ek>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Pytanie teoretyczno praktyczne o ssaniu
Date: Tue, 11 Feb 2014 16:07:44 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 40
Message-ID: <lddebr$ocg$1@speranza.aioe.org>
NNTP-Posting-Host: 5d0372XC99F6xDIIQUnDvw.user.speranza.aioe.org
X-Complaints-To: a...@a...org
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523476
[ ukryj nagłówki ]Wyrosla dyskusja oparta na teoretyzowaniu dotyczaca ssania.
Zalozenie jest takie:
W benzyniaku ssanie potrzebne jest do tego, aby przy zimnym silniku
mieszanka paliwowo powietrzna wpadajaca do kolektora i cylindra osiagnela
odpowiedni poziom odparowania kropelek benzyny dzieku ktoremu nastapi
skuteczny zaplom.
Czyli tlumaczac dalej, w zimnym silnku, mieszanka drobin benzyny paruje o
wiele wolniej niz w cieplym, zatem aby osiagnac podobne stezenie par,
zmienia sie proporcje powietrze - beznyna, czyli daje wiecej beznyny na dana
jednostke powietrza.
I ssanie w skrocie tak wyglada.
Czyli idac dalej, jesli zamiast rozpylonej benzyny od razu podac pary
beznyny z powietrzem, to pomijajac ewentualne skroplenie benzyny w zimnym
cylindrze, nie potrzeba ssania? Prawda czy nie?
Idac dalej, zastepujac benzyne mieszanka powietrze lpg, w ktorej nic nie
musi parowac ssanie przy rozruchu zimnego silnika nie jest wymagane? Prawda
czy nie?
Rozpatrujemy to w sytuacji z pominieciem calej autoamtyki, automatycznego
ssania i innych cudow na wplyw ktorych nie mamy mozliwosci, czyli pozostaje
do rozwazan stary silnik z mechanicznym ssaniem i bez zadnych bimetalow w
gazniku i innych automatow.
Wiec jak, jedni twierdza ze bez ssania nie ruszy, bez wzgledu czy to benzyna
czy lpg, inna opcja stoi przy zdaniu, ze wg przedstawionego powyzej wywodu
sie da, bo gaz nie musi odparowywac.
Ciekaw jestem co wieksze grono o tym sadzi.
pozdro
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.14 16:39 J.F
- 11.02.14 17:04 abn140
- 11.02.14 18:41 ToMasz
- 11.02.14 18:49 J.F
- 11.02.14 21:09 Tmek
- 11.02.14 21:11 Tmek
- 11.02.14 21:13 Tmek
- 11.02.14 21:58 ToMasz
- 11.02.14 22:06 masti
- 11.02.14 23:55 yabba
- 12.02.14 09:34 N1
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=