  • 61. Data: 2009-10-20 15:30:36
    Temat: Re: Pytanie do Marka Wyszomirskiego [Macro]
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ha8bls$btj$1@inews.gazeta.pl...
    > "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał

    Zamówiłem w foto-akcesoriach, po kilku dniach przyszło, zgodnie z
    zamówieniem - poza jednym wyjątkiem, jedną z trzech przejściówek zrobili z
    gwintem wewnętrznym 42 zamiast 43. Zadzwoniłem, przeprosili, po dwóch dniach
    dosłali własciwą, starej nie chcieli. W sumie duży plus, jakość wykonania
    bardzo dobra, szybka, "komunikatywna" obsługa. Mogę śmiało polecić wszystkim
    dorabiajacym pierścienie czy przejściówki.

    Przejściówkę 42>52 odstapię za koszty wysyłki komuś potrzebującemu, bo ja
    tylko mogę sobie dokręcić nią heliosa do pentaxowego kita (nie mam innych
    optykaliów w tym rozmiarze) - ale może komuś sie przyda? nie jest to
    pierścień odwrotnego mocowania, tylko redukcja o wewnętrznym gwincie 42 i
    zewnętrznym 52. Jeśli jest ktoś chętny, to niech pisze na mazin małpa tlen
    pl, na życzenie wyślę zdjęcie.

    --
    Yogi(n)

  • 62. Data: 2009-10-23 21:32:06
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykonania bardzo dobra, szybka, "komunikatywna" obsługa. Mogę śmiało
    > polecić wszystkim dorabiajacym pierścienie czy przejściówki.

    U mnie tez zaliczyli wpadke. Zamawialem 49/43, a dostalem... 49/41 (po
    zmierzeniu suwmiarka).
    Po otrzymaniu nie przeszlo mi przez mysl, ze moze byc cos nie tak.
    Niespodzianka byla wtedy, kiedy soczewka z DCR-250 nie chciala sie wkrecic
    :/
    Redukcja jest solidnie wykonana, gwint OK, no ale rozmiar nie ten. Po
    wymianie korespondencji prosili o odeslanie starej, przesla nowa poprawnie
    wykonana (mam nadzieje).

    Thomas