  • 11. Data: 2010-10-11 15:25:36
    Temat: Re: Przyznać się, który załapał fuchę?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał:

    > Ale Prezio pewnie tez nie ma ochoty pozowac 10h codziennie, wiec
    > moze zostac sporo czasu na "kotlety" :-)
    > Oficjalne wizyty tez sie planuje na dlugo naprzod, wiec mozna
    > pogodzic nawet ze slubami :-)
    >[...]

    Mam obawy, ż jednak wymóg dyspozycyjności w przyadku takich fotografów
    istnieje (choćby na wypadek niespodziewanej katastrofy na miejsce której
    prezydent się udaje i trzba to udokumentować). A głupio by było powiedzieć
    na dwie godziny przed ślubem parze młodej, ze nie przyjdzie się robić zdjęć
    bo szef wezwał do roboty. Z drugiej strony sporo jest snobów na świecie
    którzy chętnie pochwaliliby się, ze zdjecia na ich ślubie robił osobisty
    fotograf prezydenta...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 12. Data: 2010-10-12 10:36:18
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-10-11 17:25, Marek Wyszomirski pisze:

    > bo szef wezwał do roboty. Z drugiej strony sporo jest snobów na świecie
    > którzy chętnie pochwaliliby się, ze zdjecia na ich ślubie robił osobisty
    > fotograf prezydenta...

    Nie robił, ale raczej miał robić ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 13. Data: 2010-10-12 11:37:36
    Od: ziemo <no@email>

    W dniu 2010-10-11 15:53, J.F. pisze:
> [...]
    > zostac sporo czasu na "kotlety" :-)
    > Oficjalne wizyty tez sie planuje na dlugo naprzod, wiec mozna pogodzic

    A nie dopuszczacie możliwości, że płacą wystarczająco dobrze i gość robi
    tyle ile musi a resztę czasu sobie bimba.

    --
    Ziemo

  • 14. Data: 2010-10-12 11:56:08
    Temat: Re: Re: Przyznać się, który załapał fuchę?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Oct 2010, J.F. wrote:

    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał
    >
    > Niekoniecznie, bo umowa moze byc zawarta na dluzszy czas lub nieokreslony
    > z okreslonym terminem wypowiedzenia.

    Ale taki zapis może być nieskuteczny.
    Zapis o rozwiązywaniu umowy kiedy "świadczenie przestaje być potrzebne"
    (czy jakoś tak) jest ustawowy i tylko ustawa (np. Kodeks Pracy) może
    mu stanąć w poprzek. Mowa o ustawie o zamówieniach publicznych :)

    pzdr, Gotfryd