    From: Szadzik <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przesiadka z Symbiana ?
    Date: Wed, 24 Jun 2009 21:10:56 +0100

    Jan Strybyszewski pisze:

    > No pewnie straszne skoro nawet MS kopiuje tego obrzydliwego ogryzka.

    > Bo WM stacza sie na dno i chcialbym zeby zamiast pudrowac trupa dali mu
    > adrenaliny troche

    > Slusznie lepszy Moneky Dance ballmer wyjaca morda

    Ani Ballmera, ani Dżobsa opinie mnie nie interesują, bo kupuję telefon
    ze względu na określone funkcjonalności jakie mi daje, a nie dlatego, że
    ktoś mówi, że wymyślił coś nowego mimo że to istnieje od lat.

    Mówi że Smartphone a nie ma pakietu office, mówi że nawigację ma, ale
    zapomniał dodać że map nie ma.

    Mówi że super narzędzie do porozumiewania się, ale trzeba maila pisać
    żeby komuś głupi obrazek wysłać, mimo że adresat nawet maila nie ma.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.