    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przesiadka z Symbiana ?
    Date: Fri, 19 Jun 2009 22:07:44 +0200

    Tomek Głowacki pisze:

    > To trochę nie tak :) Ja też miałem doświadczenia z WM i po prostu mimo
    > znakomitej softwarowej funkcjonalności (no nie wiem, bimbru nie
    > wypędzi?) to jednak mimo wszystko na platformach które testowałem, WM
    > sprawdzało się słabo - po prostu niestabilnie, mało przewidywalnie,
    > czasami coś za szybko poklikasz, poodpalasz parę aplikacji i już ci wisi
    > telefon.
    tu sie w 100% zgadzam, da sie go z premedytacja zaklikać na śmierć.(na
    reste powinno być :)

    > To nawet nie do końca działało tak, że "dzwonisz, wysyłasz
    > smsy" i już, bo i z tym bywały dziwnej natury problemy (głównie zwisy,
    > albo połączenia "jednostronne" ja słyszę, ktoś nie słyszy)
    tak mi sie nie zdarza, i znanym mi osobom. Czasami to moze być wina
    sieci, ale jeśli jest to zjawisko powtarzalne to trzeba drążyć, i
    rozwiazac. nawet jak rozwiazaniem będzie rozwalenie telefonu o sciane.
    (to z czasów przed allegrowych)

    > Trochę mi to
    > przypominało zabawę z Win95-98 swojego czasu.
    mnie sie dzisiaj tak udało tak felernie przerobić film, ze wprawdzie ja
    zmusiłem telefon do odtwarzania, ale on zmusił mnie do wykonania resetu.
    ODrazu odpowiem na kpiny Janusza. to był mój błąd, poprawiłem kodowanie,
    film działa telefon też.
    > A ja jednak potrzebowałem
    > telefonu, który jaj nie robi. Tak dla porównania, iPhone'a właściwie
    > nigdy nie musiałem wyłączać czy resetować, stąd mam problemy z
    > zapamiętaniem pinu ;) to samo N6110 na Symbianie, stabilność i
    > przewidywalność zachowania telefonu (a co za tym idzie - useroodporność)
    > ogromna.
    i chwała im zato. Wstydem byłoby równać w dół do WM/windows ze
    stabilnoscią. Co nie znaczy ze telefony z WM nie potrafia być stabilne.
    Moja zona ma Phropeta z WM, i też niezna pinu, bo nie był resetowany od
    zeszłego roku.
    Tyle ze mnie czasami korci coś namieszac i potem mam za swoje.
    > Są ludzie co sobie WM chwalą, no widać może mniej mieszają albo co...
    dokładnie!
    ToMasz