eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzeniesienie numeru SimPlus -> Play - czy nie ma problemów? › Przeniesienie numeru SimPlus -> Play - czy nie ma problemów?
  • Data: 2009-02-09 19:33:02
    Temat: Przeniesienie numeru SimPlus -> Play - czy nie ma problemów?
    Od: Rex <w...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    przymierzam się do przeniesienia numeru z Simplusa do Play (prepaid) i
    proszę o informację czy nie mam z takim przeniesieniem problemów - w
    szczególności czy nie będzie przestoju w działaniu numeru.

    I jeszcze jedno pytanie. Czy w Play'u jest jakaś darmowa internetowa
    bramka sms? Gdy się interesowałem Playem ponad rok temu to były problemy
    z wysyłaniem smsów do tej sieci (gdyby nie to, to już dawno bym się do
    nich przeniósł). Czy coś się zmieniło na lepsze od tego czasu?

    Dziękuję za odpowiedzi.
    Rex