  • 21. Data: 2009-01-28 10:38:05
    Temat: Re: Przeglądarka obrazków ze skalowaniem w locie
    Od: "blackmarry" <b...@o...pl>

    Waldemarrr napisał:

    > A to jakas darmowa przegladarka?

    http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm

    Nie sugeruj się wyglądem. Są różne skiny.

    > Nie mam orientacji w temacie bo ciagle korzystam z niesmiertelnego
    > ACDSee 2.42, czy ktos jeszcze pamieta takie wersje?

    Noo! Mowa! Cały czas używam ACDSee 2.4 i z nią mam skojarzone pliki
    graficzne. Mimo, że nie ma wielu przydatnych funkcji to wciąż jest
    najszybszą przeglądarką z jaką się spotkałem. Po prostu kliknięcie na
    plik podczas eksploracji katalogów natychmiast odpala obrazek, a nie
    mieli, mieli i mieli... Jest tak szybka, że możńa odpalić animację (jako
    slideshow) ze słusznych rozmiarów plików bmp i daje radę. Fast Stone
    Viewer jest jednak nieco wolnejsza. Ale bardziej użyteczna jednak.

    bm

  • 22. Data: 2009-01-28 10:45:52
    Od: "blackmarry" <b...@o...pl>

    Ajgor napisał:

    > Acha. Nie wiem, czy zwróciłeś uwagę, że jak na wyświetlanej fotce
    > dojedziesz kursorem myszy do krawędzi ekranu, to pod każdą krawędzią
    > kryją się inne narzędzia.

    Pewnie :) Nawet program mnie za pierwszym razem poinformował. Kupa
    przydatnych rzeczy dostępnych natychmiast. I bardzo fajnie
    zaimplementowana lupa.

    bm

  • 23. Data: 2009-01-28 10:53:45
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.stronie>

    > Zadnej nadopiekuńczości.

    To lubie. Widze, ze warta sprawdzenia.

    Pozdrawiam, Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 24. Data: 2009-01-28 14:02:58
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 11:11:14 +0100, Ajgor napisał(a):

    > No to przeskaluj w Operze dwiescie fotek :) Sukcesow zycze. Fast stone to
    > robi hurtem.

    I dlatego go używam ;-) Póki co robię to na dwa etapy - najpierw duże
    wyostrzanie i zapisywanie jako tif, a potem dopiero skalowanie i lekkie
    wyostrzenie z zapisem do docelowych jpg.

    Imagemagick też jest do tego dobry - tylko więcej z nim zabawy.

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl