  • 1. Data: 2009-01-26 16:48:44
    Temat: Re: Przeglądarka obrazków ze skalowaniem w locie
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "blackmarry" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gln5r7$vm9$1@mx1.internetia.pl...
    > Monitor na LCD 24" 16:10 1920x1200.
    > Szukam przeglądarki która umożliwi skalowanie z interpolacją/wygładzaniem
    > itp. "w locie" do natywnej rozdzielczości ekranu, tak aby wyelimniować te
    > wkurzające schodki na ukośnych liniach w obrazie.
    > Jest coś takiego?
    -------------------
    Jest takich przeglądarek cała masa, nawet "Podgląda obrazów
    i faksów systemu Windows" tak wyświetla.

    --

    Pozdrawiam Serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii http://www.stopa.cso.pl

  • 3. Data: 2009-01-27 14:25:06
    Od: "blackmarry" <b...@o...pl>

    Zapomniałem dodać - skalowanie w dół oczywiście, zdjęcia z aparatu
    10Mpix.

    bm

  • 4. Data: 2009-01-27 14:26:20
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "blackmarry" napisał
> [...]
    > itp. "w locie" do natywnej rozdzielczości ekranu, tak aby wyelimniować te
    > wkurzające schodki na ukośnych liniach w obrazie.

    A IrfanView nie daje rady ?
    Na fullscreen ma opcję resamplingu.

    adam

  • 5. Data: 2009-01-27 14:51:19
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    blackmarry pisze:

    Irfan pewnie sobie poradzi, jak już adam napisał, chyba poradzi sobie
    XnView i na pewno FastStone, który ma tę opcję włączaną na dolnym pasku:

    http://images44.fotosik.pl/54/ff435801bf22c3c7.jpg

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

  • 6. Data: 2009-01-27 14:51:36
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

> [...]

    > itp. "w locie" do natywnej rozdzielczości ekranu, tak aby wyelimniować te
    > wkurzające schodki na ukośnych liniach w obrazie.

    Fast Stone Viewer robi to najlepiej. W dodatku ma mase przydatnych funkcji
    doslownie na jedno klikniecie.

  • 7. Data: 2009-01-27 15:07:02
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    blackmarry wrote:
    > Zapomniałem dodać - skalowanie w dół oczywiście, zdjęcia z aparatu
    > 10Mpix.

    przeglądarka do zdjęć wbudowana w windowsa? :>

    --
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-01-27 15:07:59
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd blackmarry napisał(a):

    > Jest coś takiego?

    Np. Imagine i wiele innych już wymienionych w odpowiedziach.

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 9. Data: 2009-01-27 15:19:41
    Od: "blackmarry" <b...@o...pl>

    Ajgor napisał:

    > Fast Stone Viewer robi to najlepiej. W dodatku ma mase przydatnych
    > funkcji doslownie na jedno klikniecie.

    Piękna rzecz. Dzięki! Nie szukam dalej :)

    bm

  • 10. Data: 2009-01-27 15:20:04
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 15:51:36 +0100, Ajgor napisał(a):

    > Fast Stone Viewer robi to najlepiej. W dodatku ma mase przydatnych funkcji
    > doslownie na jedno klikniecie.

    To inne robią to jeszcze gorzej? ;-)

    Szczerze mówiąc to mi bardziej pasuje skalowanie Opery - czasami jak mam
    przeskalować zdjęcie na www to wrzucam do Opery, pomniejszam i robię
    screenshota - wychodzi lepiej niż moje cuda w FastStone czy gimpie.

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl