  • 11. Data: 2009-01-28 08:39:56
    Temat: Re: Przeglądarka obrazków ze skalowaniem w locie
    Od: m...@g...com

    > To inne robią to jeszcze gorzej? ;-)
    >
    > Szczerze mówiąc to mi bardziej pasuje skalowanie Opery - czasami jak mam
    > przeskalować zdjęcie na www to wrzucam do Opery, pomniejszam i robię
    > screenshota - wychodzi lepiej niż moje cuda w FastStone czy gimpie.

    Probowales zmienic algorytm wygladzania? W FS mozna wybrac kilka
    roznych.

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 12. Data: 2009-01-28 08:45:09
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    m...@g...com pisze:

    > Probowales zmienic algorytm wygladzania? W FS mozna wybrac kilka
    > roznych.

    Ale z drugiej strony masz tylko 2 algorytmy: Lanczos3 i FastLinear :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

  • 13. Data: 2009-01-28 09:03:14
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.stronie>

    > Fast Stone Viewer robi to najlepiej. W dodatku ma mase przydatnych funkcji
    > doslownie na jedno klikniecie.

    A to jakas darmowa przegladarka?
    Nie mam orientacji w temacie bo ciagle korzystam z niesmiertelnego
    ACDSee 2.42, czy ktos jeszcze pamieta takie wersje? Nie mam wyjscia
    jesli lubie gdy program robi tylko to co akurat od niego wymagam i nic
    ponadto, a mam uczulenie na programy, ktore niepytane z marszu probuja
    przeszukiwac caly dysk w celu uszczesliwienia mnie dodatkowymi
    funkcjami katalogowania, rozpasly sie do monstrualnych rozmiarow choc w
    zalozeniu mialy byc tylko przegladarkami, itp.

    Pytam bo moze jednak przyszedl czas na zmiany.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 14. Data: 2009-01-28 09:05:13
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Waldemarrr pisze:

    > A to jakas darmowa przegladarka?
    > Nie mam orientacji w temacie bo ciagle korzystam z niesmiertelnego
    > ACDSee 2.42, czy ktos jeszcze pamieta takie wersje?

    Ja pamiętam wersję 3.11 ACDSee. Nowsze nie przypadły mi do gustu. A co
    do FastStone - jest bezpłatna i bardzo przyjemna dla kogoś, kto
    wcześniej uzywał ACDSee :)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 15. Data: 2009-01-28 09:06:00
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 00:39:56 -0800 (PST), m...@g...com napisał(a):

    > Probowales zmienic algorytm wygladzania? W FS mozna wybrac kilka
    > roznych.

    Próbowałem - z różnymi opcjami ostrzenia przed i po. Próbowałem też
    imagemagick'iem i też nie jest łatwo. A Opera daje dobry (nie mówię że
    najlepszy) rezultat w najszybszy sposób jak mam do przeskalowania 1-2
    zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    FAQ prfc: http://www.prfc-faq.prv.pl

  • 16. Data: 2009-01-28 09:07:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Waldemarrr pisze:
> [...]
    > zalozeniu mialy byc tylko przegladarkami, itp.
    >
    > Pytam bo moze jednak przyszedl czas na zmiany.

    Irfanview - lubię to bo interpoluje miniatury, fullscreen i ma kilka
    fajnych narzędzi (np. znacznie mocniejszą kompresję png od szopa, a
    także imo ciekawszą kompresję jpg od tegoż).
    No i nie trzeba instalować więc można skonfigurowane po swojemu wrzucić
    na cd, żeby zawsze było ze zdjęciami w razie, gdy system docelowy pusty.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 17. Data: 2009-01-28 10:11:14
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" napisał w wiadomości

> [...]
    > przeskalować zdjęcie na www to wrzucam do Opery, pomniejszam i robię
    > screenshota - wychodzi lepiej niż moje cuda w FastStone czy gimpie.

    No to przeskaluj w Operze dwiescie fotek :) Sukcesow zycze. Fast stone to
    robi hurtem.

  • 18. Data: 2009-01-28 10:11:48
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "blackmarry" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Piękna rzecz. Dzięki! Nie szukam dalej :)

    A proszę bardzo :)

  • 19. Data: 2009-01-28 10:14:28
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał w wiadomości

    > Ja pamiętam wersję 3.11 ACDSee. Nowsze nie przypadły mi do gustu. A co do
    > FastStone - jest bezpłatna i bardzo przyjemna dla kogoś, kto wcześniej
    > uzywał ACDSee :)

    No i Fast Stone nie przeszukuje na sile dysku :) Mnie to tez wkurza w innych
    programach.
    Tutaj sam decydujesz, co chcesz robic i program robi DOKLADNIE to, co mu
    karzesz. Zadnej nadopiekuńczości.

  • 20. Data: 2009-01-28 10:37:10
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "blackmarry" napisał w wiadomości

    > Piękna rzecz. Dzięki! Nie szukam dalej :)

    Acha. Nie wiem, czy zwróciłeś uwagę, że jak na wyświetlanej fotce dojedziesz
    kursorem myszy do krawędzi ekranu, to pod każdą krawędzią kryją się inne
    narzędzia.