  • 1. Data: 2009-01-26 20:02:49
    Temat: KM A200 - jaka największa karta?
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Witam.
    Szybkie pytanie - kartę o jakiej największej pojemności obsłuży poprawnie
    KonicaMinolta A200? Znalazłem w internecie, że 4GB - ktoś z użytkowników
    może potwierdzić?

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta mailto:m...@g...com

  • 2. Data: 2009-01-26 20:22:46
    Temat: Re: KM A200 - jaka największa karta?
    Od: nigel <m...@w...pl>

    On 26 Sty, 21:02, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
    sp...@gmail.com> wrote:
> [...]
    > KonicaMinolta A200? Znalazłem w internecie, że 4GB - ktoś z użytkowników

    Ja mialem swego czasu 2GB, ale jak sie tym tematem interesowalem, to
    tez wyczytalem, ze do 4GB. Ale tak jak mowie, znam to tylko z teorii.
    Faktem jest natomiast, ze z 2GB Ultra II smigalo, ze az milo ;)

    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2009-01-27 00:02:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Jan 2009, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

> [...]
    > KonicaMinolta A200? Znalazłem w internecie, że 4GB - ktoś z użytkowników

    Użytkownik potwierdza 8 GB. Po prawdzie okazji nagrania "do oporu"
    na razie nie miałem, 4 GB mam dłuższy czas i nie ma problemu.
    Te 4 GB to A-Data, nie mam zastrzeżeń.
    Jak nie zapomnę to zapnę aparatowi filmowanie 8GB (PQI) i dam znać
    jak mu poszło :)
    Oczywiście aparat musi mieć zupdateowany firmware, w dokumentacji
    do update jest informacja jak sprawdzić wersję firmware.

    Przypuszczam że ostatnie wypuszczone przez Minoltę update
    firmware A200 będzie działało aż do kolejego "limitu 128 GB".

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2009-01-27 14:31:50
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 01:02:46 +0100 TW Gotfryd Smolik news spotykany w
    kawiarni pl.rec.foto.cyfrowa zameldował:

    > Oczywiście aparat musi mieć zupdateowany firmware, w dokumentacji
    > do update jest informacja jak sprawdzić wersję firmware.

    Mógłbyś mi powiedzieć, gdzie w aparacie sprawdzić wersję firmware (wiem, że
    była taka opcja, nie pamiętam gdzie) oraz gdzie znaleźć nowy, prawidłowy
    firmware?

  • 5. Data: 2009-01-27 17:48:43
    Od: Solar <s...@o...pl>

    Marek 'marcus075' Karweta pisze:

    > Mógłbyś mi powiedzieć, gdzie w aparacie sprawdzić wersję firmware (wiem, że
    > była taka opcja, nie pamiętam gdzie) oraz gdzie znaleźć nowy, prawidłowy
    > firmware?

    1. Press the main switch to turn on the camera.
    2. Press and hold the shift button (z boku) and press the menu button (z
    tyłu na dole) to open the setup menu. (Confirm that the section 1 menu
    tab is highlighted.)
    3. Press the display information button (z tyłu na górze - I+). A window
    will open to indicate the firmware version.
    4. Check the version number of displayed on the LCD monitor. If the
    version is Ver.1.00, the camera must be updated. Press the central
    button of controller to close the version number display.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Chrześcijanin okrywa się chwałą poprzez zabicie poganina, ponieważ w

  • 6. Data: 2009-01-27 22:03:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Jan 2009, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

    > Mógłbyś mi powiedzieć, gdzie w aparacie sprawdzić wersję firmware (wiem, że
    > była taka opcja, nie pamiętam gdzie)

    ...masz od Solara... (i jest w manualu niżej)

    > oraz gdzie znaleźć nowy, prawidłowy firmware?

    http://www.konicaminoltasupport.com/DiMAGE_A200.3029
    .0.html?&L=0
    ->
    http://www.konicaminoltasupport.com/Firmware.3035.0.
    html?&L=2Testbericht%20ATC-100%20A200

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2009-01-28 17:48:03
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 23:03:16 +0100 TW Gotfryd Smolik news spotykany w
    kawiarni pl.rec.foto.cyfrowa zameldował:

    > ...masz od Solara... (i jest w manualu niżej)

> [...]

    Hm. No to mam 1.01, czyli najnowszy. Gut, gut, gut.

    Dzięki!