  • 1. Data: 2009-01-27 00:04:02
    Temat: Bracket do odsuniecia lampy od aparatu - uzywa ktos?
    Od: p...@a...pl

    Witam,
    Ktos uzywa bracketu do lampy blyskowej? Poprosze o opinie jak sie z
    tym ustrojstwem pracuje. Wady, zalety. Teraz, kiedy chce uzyskac
    ciekawsze swiatlo, trzymam lampe w dloni (ittl Nikona). Niestety
    cierpi na tym kadrowanie :(

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2009-01-27 17:50:45
    Od: arTii <t...@m...adres.email>

    p...@a...pl pisze:
> [...]
    > tym ustrojstwem pracuje. Wady, zalety. Teraz, kiedy chce uzyskac
    > ciekawsze swiatlo, trzymam lampe w dloni (ittl Nikona). Niestety

    i gdzie taki bracket w necie dostać - ale taki zwykły prosty bez
    udziwnień...

    --
    ____________ | arek(at)abc-service(dot)com(dot)pl GG #14211
    _ _ | . . | ---->>> http://www.abc-service.com.pl <<<----

  • 3. Data: 2009-01-28 06:24:31
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > i gdzie taki bracket w necie dostać - ale taki zwykły prosty bez
    > udziwnień...

    na ale jest tego sporo. Najprostsze bez łamania, bardziej złozone
    umożliwiają zmiane orentacji lampy przy pionowych ustawieniu body.
    A jesli chcesz na tym osadzic np Ezybox Lastolie to manfrotto.
    Raku

  • 4. Data: 2009-01-28 07:27:45
    Od: arTii <t...@m...adres.email>

    Rakan pisze:

    > na ale jest tego sporo. Najprostsze bez łamania, bardziej złozone
    > umożliwiają zmiane orentacji lampy przy pionowych ustawieniu body.
    > A jesli chcesz na tym osadzic np Ezybox Lastolie to manfrotto.

    Szukam zwykłego prostego, żeby osadzić lampę nieco obok osi obiektywu.
    Bez żadnego łamania itp.
    Na allegro widziałem tylko same łamane, zwydziwiane strasznie...

  • 5. Data: 2009-01-28 08:42:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Jan 2009, arTii wrote:

    > Szukam zwykłego prostego, żeby osadzić lampę nieco obok osi obiektywu.

    Takie cóś:
    http://www.eltec.alpha.pl/produkt.php?id=1793
    ...czy dla odmiany zaczniesz marudzić że za proste? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2009-01-28 08:46:35
    Od: j...@a...at

    On 28 Jan., 08:27, arTii <t...@m...adres.email> wrote:

> [...]
    > (_\`| ' | | |       |   --> Przyłącz się:  http://www.rzeszow.net<--
    > Arkadiusz Płanica   |    Usenet:  news://news.tpi.pl/free.pl.rzeszow

    kawalek plaskownika aluminiowego i dwie dziury - w obi

  • 7. Data: 2009-01-28 09:37:59
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    p...@a...pl pisze:
    (...)

    podepnę się pod temat.
    mam takie coś:

    http://misc.dominik.net.pl/kkm/braket1.jpg
    http://misc.dominik.net.pl/kkm/braket2.jpg

    ...i za skarby świata nie wiem po co to i jak podpiąć pod cokolwiek.
    uważnie przyglądając się można wypatrzyć dwie śrubki - jedna z małym i
    druga z dużym gwintem. Ta z małym jest blisko sanek i pasuje do dziury
    pod statyw. Obie śrubki da się przełożyć na drugą stronę, ta większa
    dodatkowo porusza się się w poziomie (duży gwint).
    No i właśnie nie mam pojęcia do czego to mogłoby się przydać? Gdyby
    śróbki były odwrotnie - ta mała po lewej to by się dało np. przykręcić
    do aparatu od spodu i przypiąć lampę obok aparatu, jednak ta statywowa
    jest właśnie zaraz obok lampy.

    Czy ktoś wie jak to powinno "działać?
    Stopka oczywiście nie jest iso, ale mi to nie przeszkadza, bo to akurat
    nie do minoltostopki i tak :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 8. Data: 2009-01-28 09:41:50
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    p...@a...pl pisze:
    (...)

[...]

    śrubki były odwrotnie - ta mała po lewej to by się dało np. przykręcić

  • 9. Data: 2009-01-28 09:43:44
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

> [...]
    > zaraz obok lampy.
    >
    > Czy ktoś wie jak to powinno "działać?
    > Stopka oczywiście nie jest iso, ale mi to nie przeszkadza, bo to akurat

    kiedys takie coś mialem do zenita, mocowałem na tym takiego jakiego duzego
    flesza na 8szt R14, po to jest ten drugi
    otwor przy sankach. Ten z brzegu to do korpusu.
    Rak

  • 10. Data: 2009-01-28 09:49:56
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > Szukam zwykłego prostego, żeby osadzić lampę nieco obok osi obiektywu.
    > Bez żadnego łamania itp.
    > Na allegro widziałem tylko same łamane, zwydziwiane strasznie...

    a ja Ci powiem ze marudź na łamanie. Bo co zrobisz jesli masz odbłysnik na
    fleszu i focisz korpusem w pionie?
    po to jest łamanie aby w takiej sytuacji przenieść lampę (z odbłyśnikiem)
    nad korpus.
    Dla mnie to spore udogodnienie, bowiem, wg mnie nie ma lepszego dyfuzora jak
    odbłysnik, a nie żadne gówna zakladane na palnik.

    tu masz, dośc tani
    http://www.allegro.pl/item536503316_bracket_obrotowe
    _ramie_do_lampy_quickflip_pro.html

    a tu jakies inne, nie teges IMO