  • 11. Data: 2009-10-23 18:53:04
    Temat: Re: Prośba o ocenę jakości obiektywu Canon 17-40/4 L - próbka zdjęcia.
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Okt., 20:41, "marcan" <m...@o...pl> wrote:
    > "XX YY"  napisał (...)
    > - nie udaje sie w dotychczasowych aparatach  uzyskac w trybie AF ( det
    > fazy w zoomach ) bezbeldnego ostrzenia
    > No to,
    > a) możliwe jest nieostrzenie w ogóle? Ani FF ani BF, po prostu brak ostrości
    > w całej przestrzeni?
    > b) nie kupować żadnych porządnych obiektywów do mojego 30d i czekać aż
    > uzbieram na 5d?
    > c) dlaczego z innymi obiektywami (stałki i zumy) body pracuje Ok bez
    > justacji?

    moge odpowiedziec na kazde z tych pytan szczegolowo.
    ostatecznie dojdziemy do konkluzji ze w tej systuacji najlepiej
    bedzie

    zwrocic ten obiektyw jesli mozesz

    w cenie ok 350 euro kupisz tamrona 17-50 /2,8 , ktory bedzie z aps-c
    bil na glowe tego canona.
    czy mozesz tego canona zwrocic ?

    druga mozliwoscia jest zakup nowego body jak c50d albo c7d w aps -c

  • 12. Data: 2009-10-23 19:26:56
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "XX YY" napisał (...)
    moge odpowiedziec na kazde z tych pytan szczegolowo.
    ----czekam :-)

    zwrocic ten obiektyw jesli mozesz / czy mozesz tego canona zwrocic ?
    ---- czy Ty czytasz posty, czy odpowiadasz z automatu? Ja ten obiektyw
    zamówiłem, przestrzeliłem, ale nie odebrałem.

    w cenie ok 350 euro kupisz tamrona 17-50 /2,8 , ktory bedzie z aps-c
    bil na glowe tego canona.
    ----------- Mam Tamrona 28-75, którego właśnie chcę sprzedać. Zakup
    jakiegokolwiek Tamrona mnie nie interesuje. Chciałem L-kę z pewnych
    określonych powodów, ale jakość mnie rozczarowuje.

    druga mozliwoscia jest zakup nowego body jak c50d albo c7d w aps -c
    --------- na cholerę wymieniać 30d na 50d? Jak już zmienię (kiedyś) body to
    na 5d lub podobne

  • 13. Data: 2009-10-23 19:35:45
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Roger from Cracow" napisał
    > wrzuc mi kilka tutaj:
    > ftp://roger_ftp:r...@h...ip24.pl

    Coś mi się kitwasi przy przesyłaniu przez FTP-a. UPC mi kwasi dzisiaj z
    połaćzeniem. Mogę wrzucić Ci na maila z 3-5 fotek. Ten z nagłówka odspamiony
    zadziała?

  • 14. Data: 2009-10-23 19:37:24
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    nie wiem o czym tam sobie dyskutujecie bo tez mam XXYYZZ w koszu
    ale ostrzegam Cie daj sobie spokoj. Nie warto sluchac rad tego czlowieka.
    Wiele razy juz to udowodnil.

    Roger

  • 15. Data: 2009-10-23 19:40:19
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Okt., 21:26, "marcan" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > określonych powodów, ale jakość mnie rozczarowuje.
    >
    > druga mozliwoscia jest zakup nowego body jak c50d albo c7d  w aps -c

    pomiedzy matryca c30d a c50d jest przepasc , ktora najbardziej widac w
    przypadku obiektywow szerokokatnych.

    c50d i c7 d pozwlaja na dostrojenie af obiektywow za pomoca
    wbudowanego software , na co nie pozwala c30d
    .
    z prawdopodobienstwem graniczacym z pewnoscia przyczyna nieostrych
    zdjec ( nisko rozdzielczych) nie jest niska rozdzielczosc optyki tego
    obiektywu , a zle ostrzenie - czyli nieprecyzyjna praca AF tego
    korpusu z tym obiektywem

    tamron 28-75 a 17-50 to rozne obiektywy.
    17-50 jest fantastyczna.

    jesli chcesz wbic gwozdz w sciane to lepiej zrobisz to tym canonem
    jesli chcesz miec ostre zdjecie to lepiej zrobisz to tym tamronem.

  • 16. Data: 2009-10-23 20:53:13
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Coś mi się kitwasi przy przesyłaniu przez FTP-a. UPC mi kwasi dzisiaj z
    > połaćzeniem. Mogę wrzucić Ci na maila z 3-5 fotek. Ten z nagłówka
    > odspamiony zadziała?

    zadziala

    Roger

  • 17. Data: 2009-10-24 05:48:59
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Roger from Cracow" napisał
    > zadziala
    poszło, z tytułem maila jak tytuł posta - dwa maile - po 3 zdjęcia w każdym,
    dwa różne egzemplarze 17-40
    każdy mail ponad 10 mega, mam nadzieję że przejdzie

  • 18. Data: 2009-10-24 08:33:02
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > nie wiem o czym tam sobie dyskutujecie bo tez mam XXYYZZ w koszu
    > ale ostrzegam Cie daj sobie spokoj. Nie warto sluchac rad tego czlowieka.
    > Wiele razy juz to udowodnil.

    Dokladnie :) To jakis boot jest , ktory ciagle sobie mozg justuje i kazdy
    obiektyw o ktorego pytaja ludzie sprowadza do swojego boskiego tamrona :)

    CeZ__134

  • 19. Data: 2009-10-24 13:59:44
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://yfrog.com/13img9540rj

    IMO jest ok. Tak jak w moim 17-40/4...

    --
    Pozdr.

  • 20. Data: 2009-10-24 14:36:59
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 24 Okt., 10:33, "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote:

    > Dokladnie :) To jakis boot jest , ktory ciagle sobie mozg justuje i kazdy
    > obiektyw o ktorego pytaja ludzie sprowadza do swojego boskiego tamrona :)
    >
    > CeZ__134

    nie zadnego boskiego

    wszelkie testy 17-40 Lwykazuje stosunkow slaby obraz z aps -c to jest
    obiektyw do FF.
    nie moja sprawa kto na co ile wydaje , dla aps - c nie jest zakup tego
    obiektywu racjonalny ze wzgledu na nienajlpszy rysunek.
    jesli do aps c moge kupic o polowe taniej obiektyw lepiej rysujacy i
    o nieco szerszym zakresie to zwyczajnie wpsominam po tym pytajacemu.
    wole miec tani , lekki ostro rysujacy obiektyw , niz drogi , ciezki
    nie ostrzacy po cichu najlepiej.