  • 1. Data: 2011-05-26 07:58:14
    Temat: Problem z instalacja
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Witam
    Corka prosi o gre mewsim na swoj telefon samsung D600-E (siec play)
    niestety pobranie z wap.mewsim.pl konczy sie fiaskiem
    po wlaczeniu przegladarki i po polaczeniu z serwisem gry
    a nastepnie i wybraniu modelu tel. dostaje komunikat blad sieci
    probowalem tez przez opere_mini - tez fiasko przy czym podczas wyboru
    podswietlaja sie razem 2 modele D600 oraz D800 - moze jakis bug? :]

    Sciagnalem wiec do komputera dla tego modelu tel. gre - ale jest tylko plik
    *jad
    o ile wiem potrzebne sa 2 pliki - jar oraz jad, przy czym jad mozna zrobic z
    jar-a
    Problem w tym ze mam tylko plik w postaci jad a nie jar
    Jakies sugestie ?

    SoftickPPP juz sciagnalem

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-05-26 09:46:37
    Temat: Re: Problem z instalacja
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał :

    > Jakies sugestie ?

    Kilka lat temu sam używałem D600E i sen z powiek spędzał mi właśnie problem
    instalacji gierek. Dorwałem się najpierw do powiększenia pamięci JAVA na gry, a
    nastepnie za gry. Opisałem to dość dokładnie na swojej stronce:
    http://andyman.hacked.jp/samsung Możliwe, że któryś z linków w opisie może już
    nie działać, ze względu na upływ czasu, ale w google można poszukać wsparcia jak
    coś.

  • 3. Data: 2011-05-26 10:50:38
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > już nie działać, ze względu na upływ czasu, ale w google można poszukać

    Dzieki, ja tez "kiedys tam" z tym walczylem, zdejmowalem locka, flashowalem
    alternatywnym softem
    wrzucalem poprzerabiane ikony/menu, gdzies jeszcze powinien byc kabel serwisowy
    ;)
    Juz sobie poradzilem - wap nie dzialal w 100% poprawnie bo pozmienialem pewne
    kody serwisowe
    o czym oczywiscie juz zapomnialem. Reset do ustawien fabrycznych pomogl i gre
    zassalo poprawnie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-05-26 11:19:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w
> [...]
    > wyboru
    > podswietlaja sie razem 2 modele D600 oraz D800 - moze jakis bug?

    W czasie otwierania strony telefon sie przedstawia (normanie, za
    opere-mini nie recze).
    Oczywiscie nie ma szans zeby kazdy dostawca mial wszystkie modele
    na biezaco - wiec moze dopasowal najbardziej podobne.

> [...]
    > tylko plik *jad
    > o ile wiem potrzebne sa 2 pliki - jar oraz jad, przy czym jad

    Zagladasz do tego jad i widzisz
    MIDlet-Jar-URL: MewSim_SamsungD600.jar

    wpisujesz wiec w przegladarke
    http://wap.mewsim.pl/darmowa_gra/MewSim_SamsungD600.
    jar

    I jesli masz dobrze skonfigurowany komputer, to za chwile pozwoli
    zapisac ten plik (348kB)

    P.S. warta cos ta gra, czy tylko dla malych dzeiwczynek ?

    J.

  • 5. Data: 2011-05-27 06:24:19
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

> [...]
    > plik (348kB)
    >
    > P.S. warta cos ta gra, czy tylko dla malych dzeiwczynek ?

    Zdecydowanie IMO dla malych dziewczynek :)
    Na dodatek kroi z karty - najtanszy pakiet 3,66 /sms
    za to moze kupic jakies papu, zabawke dla kotka czy inne popierdolki.
    No ale dzien dziecka lada moment - wiec spelnilem
    kaprys "pieszczocha" z doladowaniem na ten cel ;P

    Pewna ciekawostka jest mozliwosc zamiany kotka przez BT
    z innym uzytkownikiem gry

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-05-27 06:37:40
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał :

    > Na dodatek kroi z karty - najtanszy pakiet 3,66 /sms
    > za to moze kupic jakies papu, zabawke dla kotka czy inne popierdolki.

    Więc możesz grę wrzucić tradycyjnym sposobem oszczędzając 3,66/sms.

  • 7. Data: 2011-05-27 06:40:39
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Tomek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Więc możesz grę wrzucić tradycyjnym sposobem oszczędzając 3,66/sms.

    To nie tak - platnym sms-em kupuje "wirtualne pieniadze" ktore wydaje pozniej na
    zakupy w grze