  • 1. Data: 2011-05-26 07:26:02
    Temat: Problem z instalacja
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Witam
    Corka prosi o gre mewsim na swoj telefon samsung D600-E (siec play)
    niestety pobranie z wap.mewsim.pl konczy sie fiaskiem
    po wlaczeniu przegladarki i po polaczeniu z serwisem gry
    a nastepnie i wybraniu modelu tel. dostaje komunikat blad sieci
    probowalem tez przez opere_mini - tez fiasko przy czym podczas wyboru
    podswietlaja sie razem 2 modele D600 oraz D800 - moze jakis bug? :]

    Sciagnalem wiec do komputera dla tego modelu tel. gre - ale jest tylko plik
    *jad
    o ile wiem potrzebne sa 2 pliki - jar oraz jad, przy czym jad mozna zrobic z
    jar-a
    Problem w tym ze mam tylko plik w postaci jad a nie jar
    Jakies sugestie ?

    SoftickPPP juz sciagnalem