  • 1. Data: 2011-05-25 13:41:56
    Temat: Odstający modem w laptopie
    Od: "Zofia" <prosze@nie_pisac.pl>

    Witam!

    Odstający modem w laptopie to niebezpieczeństwo
    jego uszkodzenia. Widziałam u kogoś modem
    podłączony do krótkiego przedłużacza, a ten
    przyklejony do obudowy laptopa. Wyglądało to
    bardzo nieestetycznie, chociaż być może było skuteczne.
    Czy ktoś widział bardziej "profesjonalne" rozwiązanie
    tego problemu?

    Pozdrawiam
    Zofia

  • 2. Data: 2011-05-25 14:00:19
    Temat: Re: Odstający modem w laptopie
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-05-25 15:41, Zofia wrote:

    > Czy ktoś widział bardziej "profesjonalne" rozwiązanie
    > tego problemu?
    >
    > Pozdrawiam
    > Zofia

    Modemy miewają przedłużacz i klips do obudowy. Niestety w wyjątkowo
    nietwarzowym kolorze, niepasującym do szminki i torebki. :(

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 3. Data: 2011-05-25 14:09:51
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-05-25 15:41, Zofia wrote:

> [...]
    > bardzo nieestetycznie, chociaż być może było skuteczne.
    > Czy ktoś widział bardziej "profesjonalne" rozwiązanie

    Profesjonalnym rozwiazaniem bedzie uzycie wewnetrznego modemu GSM,
    ale konstrukcja nie kazdego laptopa na to pozwala.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2011-05-25 14:13:14
    Od: "Zofia" <prosze@nie_pisac.pl>

> [...]
    > "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    > mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."
    Jeszcze zapomniałeś dodać, że masz porażające poczucie humoru.

    Zofia

  • 5. Data: 2011-05-25 14:23:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 May 2011 15:41:56 +0200, Zofia napisał(a):

    > Czy ktoś widział bardziej "profesjonalne" rozwiązanie
    > tego problemu?

    tak, modem w środku jako karta miniPCI albo miniPCI-express

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 6. Data: 2011-05-25 14:30:00
    Od: "Zofia" <prosze@nie_pisac.pl>

    Słowo <profesjonalne> ujęłam w cudzysłów.
    Chodzi o przyczepienie modemu, a nie zmianę modemu
    na kartę.

    Pozdrawiam
    Zofia

  • 7. Data: 2011-05-25 14:32:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 May 2011 16:30:00 +0200, Zofia napisał(a):

    > Słowo <profesjonalne> ujęłam w cudzysłów.
    > Chodzi o przyczepienie modemu, a nie zmianę modemu
    > na kartę.

    Trzeba było sie dokładnie określić. Modem wewnętrzny jest rozwiązaniem
    zarówno najbardziej profesjonalnym jak i "profesjonalnym".
    Na drugim miejscu zapewne będą karty PCMCIA lub PC-Card, bo mało wystają,
    albo nie wystają wcale, poza anteną.
    Miejsce trzecie to MiFi.
    Później długo długo nic i dopiero później modemy USB, które są daleko od
    jakiejkolwiek profesjonalności.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 8. Data: 2011-05-25 14:41:40
    Od: "Zofia" <prosze@nie_pisac.pl>

    > Później długo długo nic i dopiero później modemy USB, które są daleko od
    > jakiejkolwiek profesjonalności.
    I Ty takowego nie używasz?

    Zofia

  • 9. Data: 2011-05-25 14:42:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

  • 10. Data: 2011-05-25 14:44:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 May 2011 16:41:40 +0200, Zofia napisał(a):

    > I Ty takowego nie używasz?

    zdefiniuj "używanie"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka