  • 1. Data: 2011-05-25 15:17:23
    Temat: freem i windows xp
    Od: RadioX <r...@g...com>

    Witam.
    Uruchomiłem operatora Freem na starej noki 6030 przez GPRS.
    Niestety nokia nie ma pełnego modemu i nie skorzystam w komputerze.
    Mam za to modem HSDPA i bez problemu działa era, play, orange tylko,
    że ci operatorzy udostęniają własne aplikacje. Nie korzystam z nich,
    poniewaz wole Dial-Up. Aplikacje te podczas instalacji tworza
    ustawienia dialup. Nie wiem jak ustawić dialup dla FreeM.
    Z góry dzięki.