    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Problem z instalacja
    Date: Thu, 26 May 2011 13:19:59 +0200

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w
    > Corka prosi o gre mewsim na swoj telefon samsung D600-E (siec
    > play)
    > niestety pobranie z wap.mewsim.pl konczy sie fiaskiem
    > po wlaczeniu przegladarki i po polaczeniu z serwisem gry
    > a nastepnie i wybraniu modelu tel. dostaje komunikat blad sieci
    > probowalem tez przez opere_mini - tez fiasko przy czym podczas
    > wyboru
    > podswietlaja sie razem 2 modele D600 oraz D800 - moze jakis bug?
    > :]

    W czasie otwierania strony telefon sie przedstawia (normanie, za
    opere-mini nie recze).
    Oczywiscie nie ma szans zeby kazdy dostawca mial wszystkie modele
    na biezaco - wiec moze dopasowal najbardziej podobne.

    > Sciagnalem wiec do komputera dla tego modelu tel. gre - ale jest
    > tylko plik *jad
    > o ile wiem potrzebne sa 2 pliki - jar oraz jad, przy czym jad
    > mozna zrobic z jar-a
    > Jakies sugestie ?

    Zagladasz do tego jad i widzisz
    MIDlet-Jar-URL: MewSim_SamsungD600.jar

    wpisujesz wiec w przegladarke
    http://wap.mewsim.pl/darmowa_gra/MewSim_SamsungD600.
    jar

    I jesli masz dobrze skonfigurowany komputer, to za chwile pozwoli
    zapisac ten plik (348kB)

    P.S. warta cos ta gra, czy tylko dla malych dzeiwczynek ?

    J.