  • 1. Data: 2011-05-25 18:25:05
    Temat: telefon z "myszką"
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    jakie telefony mają "myszkę" (optyczną) jak w windowsie? tzn strzałkę
    która porusza się po ekranie. ( i równocześnie jakiś system operacyjny,
    najlepiej WM) Samsung i780, samsung omnia. jakie jeszcze?

    ToMasz

  • 2. Data: 2011-05-25 19:14:42
    Temat: Re: telefon z "myszką"
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 May 2011 20:25:05 +0200, ToMasz napisał(a):

    > jakie telefony mają "myszkę" (optyczną) jak w windowsie? tzn strzałkę
    > która porusza się po ekranie. ( i równocześnie jakiś system operacyjny,
    > najlepiej WM) Samsung i780, samsung omnia. jakie jeszcze?

    żaden. Ekran dotykowy powoduje, że jest niepotrzebna.
    Natomiast do każdego windows mobile daje się to doinstalować jako oddzielną
    aplikację, tyle, że to bez sensu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 3. Data: 2011-05-25 20:56:44
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2011-05-25 21:14, Waldek Godel pisze:

    > żaden. Ekran dotykowy powoduje, że jest niepotrzebna.
    > Natomiast do każdego windows mobile daje się to doinstalować jako oddzielną
    > aplikację, tyle, że to bez sensu.

    Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się magicznie dodatkowe urządzenie w
    postaci optycznego trackpada?

    --
    ererer

  • 4. Data: 2011-05-25 21:09:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 May 2011 22:56:44 +0200, ererer napisał(a):

    > Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się magicznie dodatkowe urządzenie w
    > postaci optycznego trackpada?

    Nie pojawi się, cytuję, "strzałka która porusza się po ekranie" bo o to
    było pytanie. Myszka może być np na bluetooth.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 5. Data: 2011-05-25 21:32:00
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie pojawi się, cytuję, "strzałka która porusza się po ekranie" bo o to
    > było pytanie. Myszka może być np na bluetooth.

    Waldek, Ty wiesz o co mi chodzi. Myszka taka jak w omni/i780/epic. Po
    co? powtarzam sie. Po to zeby używając kciuka podczas jazdy na rowerze,
    trafić w głośniczek i pogłośnić. tak samo obsługa 90% programów w
    których trzeba trafić w ten a nie inny punkt. sam system, nakładki,
    today - wiem nieśmniertelny spb itd.
    Powiedz mi proszę czy w Xsperiach, 1 i 2 ten optical trackpad działa jak
    myszka czy nie.? ( o ile wiem w jedynce to nie działa, bo na xda (2009r)
    chcieli przenieść sterowniki z omni do xperii)

    ToMasz

  • 6. Data: 2011-05-25 21:36:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 May 2011 23:32:00 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > trafić w głośniczek i pogłośnić. tak samo obsługa 90% programów w
    > których trzeba trafić w ten a nie inny punkt. sam system, nakładki,

    Nie, nie wiem, zawsze używałem telefonów które miały sprzętowe klawisze od
    głośności. . Poza tym, od którejś wersji WM dawało się w opcjach ustawić co
    mają te klawisze obsługiwać, bo się dało ustawiać różne rzeczy.
    I nawet na ekranie 2.8 cali udawało mi się trafić paluchem ikonke
    głosniczka a później w suwak głośności.

    > Powiedz mi proszę czy w Xsperiach, 1 i 2 ten optical trackpad działa jak
    > myszka czy nie.? ( o ile wiem w jedynce to nie działa, bo na xda (2009r)
    > chcieli przenieść sterowniki z omni do xperii)

    nie znam xperii.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

  • 7. Data: 2011-05-25 22:26:55
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-25 23:32, ToMasz pisze:

> [...]
    > myszka czy nie.? ( o ile wiem w jedynce to nie działa, bo na xda (2009r)
    > chcieli przenieść sterowniki z omni do xperii)

    Przecież telefon dotykowy jest łatwiej przyciskać kciukiem niz
    manewrować kursorem myszy. To beznadziejne. Zainstaluj sobie najnowszą
    Operę Mini, tam masz kursor myszy. Ja powróciłam do Opery Mini 4.2 ( z 5).

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-05-25 23:15:33
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > żaden.

    Mylisz sie - Nokia E72 (Optical Navi Key), HTC WildFire, ...
    ogolnie - sporo tego.

    > Ekran dotykowy powoduje, że jest niepotrzebna.

    Bzdura - to sa dwie zupelnie rozne rzeczy,
    ktore w jakims tam sensie dopelniaja sie.

    > Natomiast do każdego windows mobile daje się to doinstalować jako
    > oddzielną
    > aplikację, tyle, że to bez sensu.

    ?!

  • 9. Data: 2011-05-26 00:23:23
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Uzywasz muzealnego WM6, dobrze mysle? Nowsze systemy (iOS Android i WM7) sa
    tak skonstruowane by dalo sie obsluzyc bez myszki/rysika.

    --
    Pozdr

  • 10. Data: 2011-05-26 05:40:36
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    G Nowak pisze:

    > Uzywasz muzealnego WM6, dobrze mysle? Nowsze systemy (iOS Android i WM7)
    > sa tak skonstruowane by dalo sie obsluzyc bez myszki/rysika.

    słuchajcie wszyskowiedzący. załóżmy ze mam super telefon z super
    systemem. panele bajery nie z tej ziemi. uruchamiam na nim normalny
    prorgam do zarządania plikami total comaander. znacie go? teraz mam
    kliknąć w jedno z 4 pół o wielkości łebka od zapałki. patyczkiem niema
    sprawy, ale kciukiem? żarty! Nie ma to żadnego związku z systemem i
    zainstalowanymi nakładkam. Total commander jest tylko przykładem.
    najczęsicej funkcjonalność owej myszki przydaje mi sie gdy idę lub jadę
    na rowerze, a potrzebuje użyć w konkretnego programu zwiazanego z
    nawigacją, geocachingiem.
    Nie zrozumie tego ten który z owej funkcji nigdy nie skorzystał, a
    tymbardziej osoba która ma konputerek z telefonem, ale korzysta tyko z
    telefonu..
    ToMasz