    From: ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    Subject: Re: Prepaid - pytanie o oferty
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <1h6batc32ea4j$.17s1wwy09ttig.dlg@40tude.net>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <6...@4...net>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <1w8cyhofmhm48$.sa1i0dcmp5gq$.dlg@40tude.net>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <nzdmggghu9rq$.5v4mr1cjx4a7.dlg@40tude.net>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    Date: Fri, 22 Mar 2013 21:56:46 +0100

    Dnia Fri, 22 Mar 2013 20:25:45 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Podtrzymuje.

    Że to niemożliwe mieć w chacie takie łącze w 1998? Podtrzymuj sobie.

    > Przy zabawie w multimedia? Silnie uwiera. (Przelicz, przetestuj).

    Nie ja twierdziłem że 32kbit to sensowne łącze. Zresztą w czym problem,
    skoro lejki są takie fajne to ciągnij multimedia po lejku.

    > Ja nie pisze o teoretycznych maxach, tylko o realiach. EDGE tez ma ponad
    > 200kbit/s, a realnie w testach wczoraj bylo ~50kbit/s. 802.11n ma
    > teoretycznie 300Mbit/s, a realnie...

    To zdecyduj się czego Ty chcesz. Raz styka Ci lejek, raz kilka Mbit to
    mało.

    > E, fajne są, dawaj.

    > Mowilem, ze porownania samochodowe są slabe. Ale ponoc uwazasz inaczej,
    > tylko jakos pobrnąć nie chcesz :(

    W to że nie wiesz dlaczego opy ścinają transfer do 32kbit?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy