    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Prepaid - pytanie o oferty
    Date: Fri, 22 Mar 2013 20:25:45 +0000 (UTC)
    <1h6batc32ea4j$.17s1wwy09ttig.dlg@40tude.net>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <6...@4...net>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <1w8cyhofmhm48$.sa1i0dcmp5gq$.dlg@40tude.net>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <nzdmggghu9rq$.5v4mr1cjx4a7.dlg@40tude.net>

    On Fri, 22 Mar 2013 20:51:06 +0100, ALEX Alpha MR wrote:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^
    > TVSAT364.

    Podtrzymuje.

    > A ten pakiet to jakaś bariera nie do przeskoczenia?

    Przy zabawie w multimedia? Silnie uwiera. (Przelicz, przetestuj).

    > HSPA+ to 21Mbit. Szybszy.

    Ja nie pisze o teoretycznych maxach, tylko o realiach. EDGE tez ma ponad
    200kbit/s, a realnie w testach wczoraj bylo ~50kbit/s. 802.11n ma
    teoretycznie 300Mbit/s, a realnie...

    > Wolę nie.

    E, fajne są, dawaj.

    > Czyli nie jesteś w stanie się domyśleć.

    Mowilem, ze porownania samochodowe są slabe. Ale ponoc uwazasz inaczej,
    tylko jakos pobrnąć nie chcesz :(

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns