    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Prepaid - pytanie o oferty
    Date: Sun, 17 Mar 2013 14:22:26 +0100

    Dnia Sun, 17 Mar 2013 11:58:10 +0100, Grzexs napisał(a):

    > No nie bardzo. Jak nie zapłacisz za pre-paid, to nie powstanie dług, co
    > najwyżej stracisz numer. No i ja nie słyszałem o abonamencie płatnym raz

    no ale chyba zalezy nam na utrzymaniu numeru, bo inaczej nie byloby rozmowy
    :-)
    Abonamenty rozne sa, bezterminowe tez sie zdarzaja.

    > do roku. Fakt, hardkorowo można zapłacić za cały rok z góry, ale nie
    > jest to standardowe działanie. Zwłaszcza, że nie będzie to 5 PLN, a tyle
    > wynosi roczna opłata za utrzymanie numeru w pre-paidzie.

    Teraz tak, ale kiedys bylo wiecej. I nie wiadomo czy nie wroci, a mysle ze
    tak - tzn moze nie tyle, na razie demobil testuje klientow kwota 3zl/mc :-)

    > Ale może korzystać nierównomiernie, w jednym miesiącu mało, w innym

    Moze, ale raczej nie bylo mowy o tym ze rozmawia raz na rok, za to dlugo i
    drogo. Rozmawia, placi, termin waznosci nie jest istotny.

    > dużo. Gdy za mało, to żal, że się nie wykorzystało minut, czyli
    > abonament nie jest dopasowany, gdy za dużo to żal, że się dopłaca za
    > dodatkowe minuty (zwykle po cenie nieco wyższej, niż stawka zawarta w
    > abonamencie), czyli abonament nie jest dopasowany.

    Z tym ze bywa przenoszenie minut, i moze sie troche wyrowna.

    J.