    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Thu, 14 Mar 2013 12:34:45 -0700 (PDT)
    Subject: Prepaid - pytanie o oferty
    From: Kordi <k...@g...com>

    Witam,

    Przez długi czas sam udzielałem na tej grupie porad odnośnie ofert. Tym razem to ja
    potrzebuję takowej ;). Nie mam czasu zagłębiać się w regulaminy. Mam w zasadzie dwa
    odrębne pytania:

    1. Virgin Mobile - Czy są w ofercie jakieś kruczki? Jakieś limity czasowe na bonusy
    dodawane etc.?

    Chcę ojcu zmienić na Virgin mobile. Doładować za 200-300 zł i mieć na rok czasu
    spokój z tematem. Zastanawiam się tylko, czy mnie coś nie zaskoczy.

    2. Który obecnie prepaid wypada najkorzystniej cenowo w chwili obecnej przy wydatkach
    30-40 zł na miesiąc. Mam dwa warunki brzegowe:

    - dzwonię do wszystkich sieci, więc chcę
    - potrzebuję pakietów internetowych Z LEJKIEM!

    Drugi warunek automatycznie skreśla kilka ofert np. orange i virgin mobile. Gdzieś
    czytałem (bez szczegółów), że na prepaidach play da się całkiem nieźle wychodzić
    korzystając z różnych promocji ... Tyle że jakoś się na stronie nie mogę dokopać - w
    zasadzie nawet nie za bardzo wiem jakich promocji szukać.

    Jeszcze raz powtórzę warunek Lejka :). W innym wypadku wybór byłby bardzo prosty i
    zaraz bym zmienił na Virgin Mobile.

    Pozdrawiam,
    Kordi