  • 11. Data: 2011-02-16 14:09:17
    Temat: Re: Pozna? - Wa?brzych
    Od: Voytek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-16 13:37, J.F. pisze:

    > No i chyba nie zalatali tamtych miejsc, bo jakby to uczciwie zrobic,
    > przywiezc frezareczke mala .. to i tak sie sprowadzi do wykonania
    > nawierzchni od nowa :-)
    >
    > J.

    Dokładnie, ale plany na najbliższy rok w zasadzie nie przewidują
    remontów tylko naprawy.
    Może kolega Rychu, jak już dotrze do Wałbrzycha, zda relację.

  • 12. Data: 2011-02-19 09:05:54
    Temat: Re: Poznań - Wałbrzych
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-02-16 10:03, J.F. pisze:

    > To pojedz pociagiem. Nie wiem jak teraz, ale pamietam Walbrzych cos
    > dwa lata temu. Dziura na dziurze w doslowny sensie :-)

    Haha... :) Byliśmy i śmialiśmy się z takich niebieskich naklejonych
    w poprzek jezdni naklejek przed przejściami dla pieszych. Miały
    wywoływać drgania auta, żeby się zwolniło przed przejściem, a tymczasem
    był to chyba najrówniejszy kawałek drogi w okolicy.

    Ostatecznie pojechałem z Poz do Wroc i tam spędziłem dwie noce.
    W międzyczasie wyskoczyłem do Wałbrzycha DK35 i wyglądała bardzo ładnie
    gdzieś tak do 2/3 drogi do Świdnicy. Potem przed samym Wałbrzychem
    bardzo ładnie, ale już sam Wałbrzych to tragedia. No i jedna straszna
    rzecz. Nie mieszkam w najczystszym mieście, korki, spaliny, itp. Jednak
    jak wysiadłem z auta na parkingu przed Victorią w Wałbrzychu, to trudno
    było się oprzeć wrażeniu, że oddycha się węglem. To samo w samej galerii
    handlowej.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 13. Data: 2011-02-19 11:00:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Feb 2011 09:05:54 +0100, Rychu wrote:
> [...]
    >jak wysiadłem z auta na parkingu przed Victorią w Wałbrzychu, to trudno
    >było się oprzeć wrażeniu, że oddycha się węglem. To samo w samej galerii

    Bo w Poznaniu macie cielplownie, a w Walbrzychu pewnie jeszcze sporo
    piecow weglowych. Ale i tak musi byc chyba odpowiednia pogoda.

    Ale to naprawde jest nic, dawno dawno temu w Walbrzychu byla
    koksownia, i wtedy to sie oddychalo weglem :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-02-19 12:27:38
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-02-19 11:00, J.F. pisze:
    > Bo w Poznaniu macie cielplownie, a w Walbrzychu pewnie jeszcze sporo
    > piecow weglowych. Ale i tak musi byc chyba odpowiednia pogoda.

    ...ale ja nie jestem z Poznania ;)

    > Ale to naprawde jest nic, dawno dawno temu w Walbrzychu byla
    > koksownia, i wtedy to sie oddychalo weglem :-)

    To musiało być straszne. Ja sobie tego nawet nie jestem
    w stanie wyobrazić.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 15. Data: 2011-02-19 13:13:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Feb 2011 12:27:38 +0100, Rychu wrote:

    >...ale ja nie jestem z Poznania ;)

    A, widze - Wawa.

    Zasada ta sama - jak w miescie sa nowe bloki i wysokie kominy
    elektrocieplowni to co ma smierdziec.

    Gorzej jak ocalaly stare kamienice z piecami kaflowymi i sa duze
    willowe dzielnice bez gazu.

    >To musiało być straszne. Ja sobie tego nawet nie jestem
    >w stanie wyobrazić.

    Jak sie jechalo pociagiem to trzeba bylo okna zamykac :-)

    I jeszcze taka anegdota krazyla - jest sobie obok Walbrzycha
    uzdrowisko Szczawno-Zdroj.
    Jako ze granicza przez plot - wszystko wskazywalo na to zeby oba
    miasta polaczyc. Tylko wynikl klopot: albo Szczawno straciloby prawo
    do uzywania dopisku Zdroj, albo musialaby sie ta smierdzaca koksownia
    nazywac Walbrzych-Zdroj :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-02-19 19:45:06
    Od: Voytek <m...@p...pl>

    W dniu 2011-02-19 09:05, Rychu pisze:
    Jednak
    > jak wysiadłem z auta na parkingu przed Victorią w Wałbrzychu, to trudno
    > było się oprzeć wrażeniu, że oddycha się węglem. To samo w samej galerii
    > handlowej.

    Dobrze, że nie zaparkowałeś w podziemnym parkingu. Fantastyczne doznanie :-)

  • 17. Data: 2011-02-19 20:57:09
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-02-19 19:45, Voytek pisze:
    > W dniu 2011-02-19 09:05, Rychu pisze:
    > Jednak

    > Dobrze, że nie zaparkowałeś w podziemnym parkingu. Fantastyczne doznanie
    > :-)

    Ups... potem przeparkowałem właśnie potem na podziemny pod StepInem. :)
    Nie byłem nigdy w kopalni, ale jak się zjeżdżało schodami ruchomymi
    to się czuło jakby się wjeżdżało. Fajnie przy tym wyglądały podświetlane
    informacje: "Uwaga spaliny, udaj się do wyjścia" czy jakoś tak. :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)