  • Date: Wed, 16 Feb 2011 09:56:27 +0100
    From: Rychu <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poznań - Wałbrzych

    W dniu 2011-02-16 08:34, Voytek pisze:
    > A po co przez Bolków?
    >
    > Głogów - Polkowice - Lubin - Legnica - Jawor - Strzegom - Świebodzice -
    > od Jawora dziury
    > lub
    > Głogów - Polkowice - Lubin - w kierunku na Wrocław (36 i 94)i Wilczkowie
    > na Strzegom (dziury) - Świebodzice

    Zawieszenie mam takie, że boje się, że mogę stracić koło jak
    zaliczę większą dziurę. Nie mam też żadnych zenonów, więc
    takiej dziury mogę po prostu nie zauważyć. Stąd pomysł, żeby
    nie jechać "żółtymi" drogami z obawy przed dziurami.

    Na pewno pojadę przez Głogów i Jawor, a potem pomyślę.

    Dzięki za sugestię. Zajrzę tu jeszcze koło 15. ;)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)