  • 31. Data: 2011-11-08 14:33:30
    Temat: Re: Polskie znaki na iPadzie
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-08 14:02, januszek pisze:
    > Taka interpretacja otwiera furtkę do pytań: Witajcie, jakim
    > oprogramowaniem mogę przetestować poprawne działanie polskiej klawiatury
    > w moim sprzęcie. Ten sprzęt to iPad (nie mylić z krzyżem w Sejmie) ;P

    O szajs;) Faktycznie. To nie czasy, gdy ludzie myślą logicznie:)

  • 32. Data: 2011-11-08 14:46:03
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-11-08 12:58, Użytkownik Piotr M napisał:

    > W sumie racja. Chociaż obecne pady to takie duże smartfony i granica się
    > zatarła. Bo te same urządzenie wielkości 4.5" to smartfon, a wielkości
    > 7" to pad.

    Zwłaszcza te bez funkcji telefonu ?
    :-)

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2011-11-08 15:01:51
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-11-2011 o 15:46:03 RadoslawF <r...@o...pl> napisał(a):

    > Zwłaszcza te bez funkcji telefonu ?

    Myślę, że obecnie w niektórych nowo zaprojektowanych padów co brak modemu
    3G, to efekt chorego marketingu i nic więcej. Tak samo jak chorym
    marketingiem jest nie umieszczanie bluetoothu w laptopach, na całkowite
    nieszczęście marketing ten stosowany jest (jeszcze?) również przez Dell..

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 34. Data: 2011-11-08 15:07:43
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/11/2011 15:01, Piotr M wrote:

> [...]
    > marketingiem jest nie umieszczanie bluetoothu w laptopach, na całkowite
    > nieszczęście marketing ten stosowany jest (jeszcze?) również przez Dell..

    Nawet najtańsze Inspiriony mają opcję dołożenia BT przy zakupie. Jak u
    Della za drogo, to na allegro czy ebay dostaniesz kartę za grosze.

    Wiekszość przeciętnych kowalskich BT do niczego nie potrzebuje, moja
    matka nie wie pewnie nawet czy go ma, więc po co mają płacić?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 35. Data: 2011-11-08 15:43:53
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-11-2011 o 16:07:43 kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Wiekszość przeciętnych kowalskich BT do niczego nie potrzebuje, moja
    > matka nie wie pewnie nawet czy go ma, więc po co mają płacić?

    Hmm, dalej uważam, że pozbawianie stricte mobilnego sprzętu, we/wy stricte
    mobilnych na rzecz marketingu, jest rzeczą chorą, tym bardziej, że koszt
    podzespołu bluetooth jest praktycznie zerowy. Mało tego, nawet powszechne
    niewsadzanie w laptopy, modemu 3G uważam za przegięcie i sztuczne
    pozycjonowanie sprzętu.

    Co do tego, że przeciętny kowalski nie potrzebuje BT, a jeszcze inny
    Kowalski coś kiedyś tylko słyszał o bluetooth, nie znaczy że mamy cofać
    się.

  • 36. Data: 2011-11-08 15:47:46
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-11-08 16:01, Użytkownik Piotr M napisał:

> [...]
    > marketingiem jest nie umieszczanie bluetoothu w laptopach, na całkowite
    > nieszczęście marketing ten stosowany jest (jeszcze?) również przez Dell..

    I jesteś w błędzie.
    Zrobiłem ostatnio małą ankietę po znajomych i kolegach z pracy.
    Wszyscy poza jednym używają tableta w domu lub przed domem
    w zasięgu wifi. Modem 3G jest im tak samo niepotrzebny jak
    używanie tableta jako telefonu.
    Rozumiem że w innych grupach mogą być inne proporcje ale
    biorąc pod uwagę wkładanie tam ekranów nienadających się
    do pracy w słońcu robi to z tabletów jednak sprzęt do użytku
    domowego.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2011-11-08 15:47:53
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/11/2011 15:43, Piotr M wrote:

> [...]
    >
    > Co do tego, że przeciętny kowalski nie potrzebuje BT, a jeszcze inny
    > Kowalski coś kiedyś tylko słyszał o bluetooth, nie znaczy że mamy cofać

    Niezbyt rozumiem o jaki marketing tu chodzi - czyżby marketingowcy w
    reklamie krzyczeli "nasz laptop nie ma BT i dlatego jest najlepszy"?

    Inna sprawa, że BT od zawsze doprowadzał mnie do szewskiej pasji i
    czasem naprawdę trzeba się sporo naprzeklinać, żeby cholerstwo
    zainstalować. Certyfikowane sterowniki i soft pasujące tylko i wyłącznie
    do jednego sprzętu w jednej wersji, parowanie urządzeń, wolę już włączyć
    wifi albo trzymać kabel USB na biurku.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 38. Data: 2011-11-08 15:49:41
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 8 Nov 2011 22:26:16 +1000, Iguan007 napisał(a):

    > Poszukaj w archiwum swojego posta gdzie pytasz "jakie narzedzie polecacie do
    > przeprowadzenia gruntownego skanu tego dysku
    > w szczególnosci (...) ". Ty mozesz pytac o oprogramowanie, ale mi "robisz
    > wyklad"? Duzo tutaj ludzi pyta o oprogramowanie czy nie-pecetowe sprzety.
    > Ale jakos tylko ten watek budzi takie chore emocje.

    O tego posta <1...@m...przemekryk.no-ip.info> Ci chodzi,
    jak mniemam. To teraz wróć, przeczytaj go w całości i zastanów się, czy ja
    prosiłem o pomoc w problemach z systemem / oprogramowaniem, czy o pomoc w
    diagnostyce sprzętu...

    [ I have a bomb ticking in my head. No amount of painkillers would ]
    [ disable it. (Max Payne) ]

  • 39. Data: 2011-11-08 15:55:04
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-11-2011 o 16:47:46 RadoslawF <r...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > biorąc pod uwagę wkładanie tam ekranów nienadających się
    > do pracy w słońcu robi to z tabletów jednak sprzęt do użytku

    Nie mam (nie potrzebuje bo i tak siedzę non stop przed lapkiem :) ) i się
    nie wypowiem na temat używalności w różnych miejscach. Twojej grupy
    posiadaczy też nie znam, ale rozumiem że jest to pewien target. Natomiast
    gdybym miał pada, to bym go wszędzie nosił. Myślę też, iż jednak jest
    wystarczająco często używany poza domem. Chociażby jakieś konferencje, w
    podróży, na uczelniach, itd itd.. Dlatego też nie tylko w słońcu na plaży
    w samo południe :)

  • 40. Data: 2011-11-08 15:56:45
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-11-2011 o 16:47:53 kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Niezbyt rozumiem o jaki marketing tu chodzi - czyżby marketingowcy w
    > reklamie krzyczeli "nasz laptop nie ma BT i dlatego jest najlepszy"?

    Jest kilka laptopów. Chcesz mieć BT musisz kupić droższego. O taki
    marketing :)

    > Inna sprawa, że BT od zawsze doprowadzał mnie do szewskiej pasji i
    > czasem naprawdę trzeba się sporo naprzeklinać, żeby cholerstwo
    > zainstalować.

    Mnie również, ale tylko i zawsze, kiedy to był BT na USB.